هدف از  نصب توری مرغی ، ایجاد فضایی بسته و نورگیر است که محیط مناسبی برای پرورش گل و گیاه و همچنین نگهداری از پرندگان را فراهم می آورد. بدون شک خیلی از افراد نیاز به فضایی دارند که بتوانند از آن برای انجام یک سری از فعالیت ها بدون مزاحمت حیوانات و یا برخی از افراد انجام دهند. در واقع ایجاد فضایی محصور با خاصیت نورگیر بودن، تنها با نصب توری مرغی می توان ایجاد نمود. جهت دریافت چنین خدماتی در نمای ساختمان و محصور نمودن بالکن یا پاسیوی شخصی خود، می توانید از توانایی گروه کار در ارتفاع نماروز بهره مند گردید.

اجرای فوری نصب توری مرغی برای بالکن

هم اکنون محفوظ نگه داشتن قسمتی از ساختمان برای برخی از افراد حائز اهمیت می باشد چون فضای مناسبی را متناسب با نیازی که دارند، فراهم می آورد. نصب توری مرغی برای پاسیو که برخی از افراد در آن محل به پرورش گل و گیاه می پردازند، ضرورت دارد. بدین ترتیب با استفاده از فنس یا همان توری مرغی پلاستیکی و فلزی، این کار را می توانند به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

لازم به ذکر است که جهت انجام نصب توری مرغی در ارتفاع، بایستی از ابزارآلات حفاظتی استفاده نمایند. معیارهای مهم و حائز اهمیت که در خصوص اجرای نصب توری مرغی باید در نظر گرفته شود، مواردی منجمله استفاده از ابزارآلات و انتخاب توری مناسب می باشد که ماندگاری بالایی داشته باشد. با رعایت تمامی استانداردهای کار در ارتفاع، امکان اجرای نصب توری مرغی با طناب توسط افراد خبره فراهم می باشد. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می شود. 

ضمن آنکه متناسب با موقعیت نمای ساختمان و محل نصب توری مرغی، می توان از مزایای داربست و آسانسورهای بالابر استفاده نمود. گروه ساختمانی نماروز بر اساس موقعیت محل نصب توری مرغی، می توانند بهترین جنس توری را به شما پیشنهاد داده و در محل نصب نمایند.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()