شارژ کپسول یکی از اقداماتی است که می بایست دارندگان کپسول های آتش نشانی بدان توجه داشته باشند. چرا که برخی از کپسول های آتش نشانی به نحوی طراحی شده اند که دارای قابلیت شارژ مجدد هستند. بدین ترتیب به محض منقضی شدن آنها، بایستی نسبت به شارژ کپسول منطبق بر دستورالعمل درج شده بر روی آن اقدام نمائید. با توجه به اینکه مواد مختلف اشتعال زا را می توانید در طبیعت مشاهده نمائید که با مواد متفاوت خاموش می شوند، به همین دلیل شاهد عرضۀ انواع کپسول آتش نشانی پودری، کپسول آتش نشانی هالوژنی، کپسول آتش نشانی بیوورسال و ... هستیم که با ظرفیت های مختلف از طریق خدمات ایمنی آتش گریز تهران قابل تأمین و شارژ مجدد می باشند.

اجرای فوری شارژ کپسول آتش نشانی

نکات متعددی وجود دارد که هنگام اجرای شارژ کپسول بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون عدم رعایت آنها می تواند عواقب ناخوشایندی منجمله عدم عملکرد به موقع ضامن شیر و یا فشار لازم برای خاموش کردن حریق را نداشته باشد. بدین ترتیب برخی از مراکز شارژ کپسول، شرایط لازم برای مشاهدۀ نحوۀ شارژ کپسول های آتش نشانی را به مشتریان فراهم می آورند.

لازم به ذکر است که ضامن بایستی به شیوۀ درستی در محل مورد نظر قرار گرفته شود. ضمن آنکه ضامن شیر فاقد بایستی بدون آسیب دیدگی باشد. بررسی سلامت فشارسنج کپسول آتش نشانی نیز یکی دیگر از اقداماتی است که مجموعه های شارژ کپسول تلاش می کنند که به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اجرای شارژ کپسول پیش از منقضی شدن آن و یا پس از استفاده از آن صورت می پذیرد. با درک زمان شرایط شارژ کپسول آتش نشانی، جهت دریافت خدمات تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم را هر چه سریع تر انجام دهید.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()