دکوراسیون داخلی یک دانش فراگیر را شامل می شود و از وسعت بالایی برخوردار است. به همین دلیل تنها در یک مقالۀ کوتاه نمی توان به تمام جوانب این کار پرداخت. در اینجا تنها به برخی از جوانب کار معماری و طراحی دکوراسیون داخلی می پردازیم.  دکوراسیون داخلی  پس از مبحث معماری ساختمان نقش بسزایی بر روی زیبایی و جلوۀ آن سازه تأثیرگذار خواهد بود. در همین راستا شرکت معماری پله فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در این حوزه راه اندازی نموده و همواره در تلاش برای توسعۀ آن می باشند.

دکوراسیون داخلی و قوانین اجرای آن

تأکید، تضاد، تکرار، ایجاد تعادل، تناسب و هماهنگی از جمله اصول مهمی به شمار می روند که در حوزۀ دکوراسیون داخلی مشهود هستند. به طور کلی با شناخت هر کدام از موارد مذکور، طراحان دکوراسیون داخلی، راحت تر می توانند فضای دکوراسیون داخلی مسکونی، تجاری، اداری و غیره را تزئین نمایند. قطعاً نحوۀ چیدمان، جنس و رنگ تجهیزاتی که در نمای دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف در نظر گرفته می شوند، نقش قابل توجهی در چشمگیر بودن آن محیط خواهد داشت.

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... نسبت به یکدیگر متمایز طراحی می شوند. متناسب با کاربری که از محیط می شود و همچنین سلیقۀ شخصی افراد، با تکنیک های مختلفی می توان دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک را در آن فضا پیاده سازی نمود. انتخاب تمام موارد مذکور بر اساس تجربه و تخصص گروه طراحان دکوراسیون داخلی انجام می پذیرد.

هم اکنون می توانید شاهد پیاده سازی انواع سبک دکوراسیون داخلی متناسب با سلیقۀ اقشار مختلف جامعه باشیم. بدیهی است که هزینه  بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی بر مبنای عوامل متعددی همچون کیفیت تجهیزات به کار رفته در دکوراسیون تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مجرب ترین کارشناسان گروه معماری پله تماس گرفته و مشورت نمائید.

گروه معماری پله 

تلفن تماس: 02126757962

موبایل: 09123147593

ایمیل: memaripelleh@gmail.com 

اینستاگرام:  Pelleh.architectgroup
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()