هدف از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و خسارات جانی و مالی صورت می پذیرد که بر اثر ضعف مقاوت مصالح نمای ساختمان صورت می پذیرد. از این رو کارشناسان مجموعۀ نماروز را به این واداشت که در این مقاله به شیوه های مقاوم سازی نمای ساختمان پردازند. نکات متعددی در خصوص دلایل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد که آگاهی داشتن به شما کمک می کند که بتوانید در صورت لزوم از این امکان بهره مند گردید. گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجریان موفق و با سابقه در زمینۀ اجرای کارهای ساختمانی در حال فعالیت می باشد و بدین ترتیب توانسته اند از توانایی و تخصص نیروی کار مجرب بهره مند گردند.

اجرای فوری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

از مهمترین دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان می توان به عدم اجرای با کیفیت بندکشی نما اشاره نمود که باعث نفوذ آب باران به قسمت پشت سنگ ها می گردد. در نتیجه شرایط برای یخ زدگی آب نفوذ یافته در پشت سنگ بوجود می آید و در نتیجۀ این اتفاق، به مرور زمان سنگ سُست شده و سقوط می کند. بدین ترتیب با نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توان از افتادن و سقوط مصالح نما جلوگیری نمود.

نشست ساختمان و یا تکان خوردن و لرزش های ایجاد شده از زمین لرزه برای ساختمان، به نوعی زمینه ساز برای انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد که می بایست از تجربیات تکنسین های مجرب بهره گرفت. گروه ساختمانی نماروز با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و توانمند، قادر به ارائه خدمات تخصصی این چنینی در ارتفاع می باشند. این مجموعۀ معتبر با تجهیز بودن به کلیۀ امکانات و تجهیزات، قادر به اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با حداقل هزینه و کیفیت بالا می باشند.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()