پوکه معدنی یکی از پرفروش ترین انواع سنگی است که دارای ویژگی ظاهری خاصی می باشد که موجب تمایز آن با دیگر انواع سنگ در طبیعت می شود. بدون شک فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید پوکه معدنی  وجود دارد که متخصصین از این موضوع مهم مطلع می باشند. این نوع سنگ با عنوان علمی پومیس شناخته می شود و حاصل فوران های گدازه آتش فشان است. به عبارتی فرآیند سرد شدن مواد مذاب آتش فشان، باعث متخلخل شدن بافت پوکه های معدنی می شود. به همین دلیل وزن پوکه های معدنی پایین است که باعث گسترش کاربرد این نوع سنگ در صنایع مختلف گردیده و هم اکنون مجموعۀ پوکه معدنی رضایی در منطقه تهران، تلاش برای توزیع این نوع مصالح ساختمانی را دارند.

خرید پوکه معدنی درجه یک

پوکه معدنی دارای جنس سیلیکانی است که از وزن پایین برخوردار می باشد و بدین ترتیب می توانید کاربرد آن را در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. عمدۀ کاربرد پوکه معدنی در صنعت کشاورزی، به منظور زهکشی خاک می باشد. بدین ترتیب می توانند مانع از تبخیر آب درون خاک و همچنین به نوعی از ورود حشرات و پشه به داخل خاک جلوگیری نمایند. 

به دلیل داشتن وزن پایین، تنوع سایز و بافت متخلخلی که پوکه های معدنی دارند، از این نوع سنگ برای اجرای پروژه های ساختمانی بهره گرفته می شود. به عبارتی کاربرد پوکه های معدنی در فرآیند بتن سازی قابل مشهود می باشد چون از استحکام بالایی برخوردار است و به همین دلیل امکان اجرای پروژه های ساختمانی را با وزن اندک فراهم می آورند. شیب بندی ساختمان و پر کردن کف ساختمان از مصارف اصلی پوکه معدنی در پروژه های ساختمانی به شمار می رود. در حال حاضر می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی با قیمت مناسب، انواع  پوکه معدنی در تهران را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریدای نمائید.

  پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()