همانطور که می دانید امروزه کلیۀ ساختمان ها می بایست تجهیز به تجهیزات ایمنی اعم از کپسول آتش نشانی باشند. از این رو مدیران ساختمان متناسب با نوع فعالیتی که در آن مکان انجام می دهند، اقدام به خرید کپسول آتش نشانی می نمایند. برخی از کپسول های آتش نشانی دارای قابلیت شارژ شدن می باشند و به همین دلیل بایستی نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی به موقع هر چه سریع تر اقدام نمایند. به طور کلی یک سری اصول در نحوۀ  شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد که افراد متخصص نسبت به آنها آشنایی کافی دارند. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران نیز با تأمین تجهیزات پیشرفته و همچنین نیروی متخصص، توانسته اند در حوزۀ انجام شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت داشته باشند.

شارژ فوری انواع کپسول آتش نشانی

قطعاً بر عموم افراد، کاربرد کپسول آتش نشانی پوشیده نیست و از این مخزن برای اطفاء حریق های کوچک استفاده می شود که بتوانند هر چه سریع تر از گسترش آن به اطراف جلوگیری کنند. بدون شک در محیط های مختلف، متریال متفاوتی وجود دارد که هنگام آتش سوزی، هر کدام از آنها با مواد متفاوتی قابل مهار شدن هستند. بنابراین در سطح بازار شاهد فروش انواع کپسول آتش نشانی هستیم که برخی از آنها را می بایست شارژ مجدد نمود و دارای تاریخ انقضاء هستند. بنابراین جهت انجام این مورد بایستی به مراکز شارژ کپسول آتش نشانی مراجعه نمائید که تجهیز به دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک باشند.

معمولاً کپسول های آتش نشانی نیز دارای تاریخ انقضاء هستند که پس از مدت زمان معین می بایست نسبت به تعویض آنها اقدام نمائید. ضمن آنکه برخی از آنها را می بایست با مراجعه به مراکز  شارژ کپسول همچون مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران، تعویض و شارژ مجدد نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()