شارژ کپسول نیاز به تجهیزات مخصوص دارد که مراکز معتبر عمدتاً به چنین ابزارآلاتی تجهیز هستند. کپسول آتش نشانی از جمله وسایل رایج در حوزۀ اطفاء حریق محسوب می گردد که افراد مختلف می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، مجموعۀ خود را به این وسیله تجهیز نمایند. اگر در پی خرید و شارژ کپسول آتش نشانی می باشید، می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز توزیع و  شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از جمله مراکزی است که چنین خدماتی را به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می دهند.

شارژ فوری کپسول آتش نشانی با تجهیزات پیشرفته

اجرای شارژ کپسول آتش نشانی نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد و به دلیل حساسیت کاربردی که دارند، بایستی اختلال در عملکرد کپسول آتش نشانی نمی بایست مشاهده گردد. در نتیجه جهت شارژ کپسول آتش نشانی بایستی به مراکز معتبر که تجهیز به دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک هستند، مراجعه نمائید.

متخصصین توانسته اند متناسب با جنس متریال آتش زا، انواع کپسول آتش نشانی را تهیه نمایند که قابلیت اطفاء حریق را در مدت زمان کوتاهی داشته باشند. به عنوان مثال همانطور که می دانید جهت خاموش کردن چوب و کاغذ آتش گرفته، آب بسیار کاربردی است ولی آتش سوزی ناشی از جریان الکتریسیته نیاز به استفاده از متریال مهار کنندۀ متفاوت دارد.

طراحی برخی از مخازن کپسول آتش نشانی به نحوی است که امکان شارژ مجدد برای آنها وجود دارد. بدین ترتیب پس از بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی آنها، می توانید پیش از منقضی شدن نسبت به شارژ کپسول اقدام نمائید. جهت شارژ کپسول آتش نشانی  بایستی از دستگاه های مخصوص استفاده نمود که قابلیت شارژ بر اساس فرمول مشخص را داشته باشند. کلام آخر، اینکه می توانید جهت دریافت هر گونه خدمات شارژ کپسول با پرسنل مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس گرفته و پس از مشورت، از خدمات مجموعه بهره مند گردید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()