پوکه معدنی از کاربردی ترین متریالی است که در بخش های مختلف ساختمان می توان کاربرد آن را ملاحظه نمود. پیش از آغاز این مقاله، اجازه دهید که یادآوری لازم را نسبت به شیوۀ فرآیند تولید پوکه معدنی داشته باشیم که طی فرآیند سرد شدن گدازه های آتشفشان تولید می شوند. کاربردهای گستردۀ پوکه معدنی را می توان در صنایع مختلف منجلمه کشاورزی، ساختمان سازی، صنعت پزشکی، تصفیه سازی، شیب بندی، مقاوم سازی، طراحی انواع آکواریوم، ایجاد عایق صدا، ساخت بتن و بلوکه های آماده، نساجی و غیره مشاهده نمود. پوکه معدنی رضایی به اقتضای نیاز صاحبان صنایع، انواع پوکه معدنی قروه را تأمین و به بازار عرضه می نمایند. بیشترین کاربرد پوکه معدنی در امور ساخت و ساز، کشاورزی، نساجی و غیره ملاحظه می شود.

خرید پوکه معدنی قروه و قیمت آن

بدیهی است با خرید پوکه معدنی در تهران و کاربرد آن در صنایع مختلف بتوان تغییرات بزرگی در صنایع مختلف بوجود آورد. کاربرد پوکه معدنی برای افزایش مقاوم سازی ساختمان در برابر ضربه و شکستگی می باشد. قطعات سنگ پوکه معدنی حاوی پومیس منبسط شده می باشد که بالغ بر 70 درصد آن را تشکیل می دهند. پوکه های معدنی دارای بافت متخلخل است که این مسئله باعث گردیده وزن این نوع سنگ نسبت به دیگر انواع سنگ در طبیعت کاهش پیدا کند. به همین دلیل کاربرد پوکه معدنی را می توان در صنایع ساختمان سازی به وفور ملاحظه نمود چون توانسته اند موفق به سبک سازی سازه های بتنی شوند.

به عنوان مثال از مزایای پوکه معدنی برای عایق بندی میان دیوار و یا پر کردن میان حفره ها و بلوک های سیمانی به صورت گسترده استفاده می نمایند. کاربرد گستردۀ پوکه های معدنی را می توان در سطح جهانی مشاهده نمود که از مصارف فوق العاده خاص آن بهره گرفته می شود. صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند این نوع سنگ معدنی را در ابعاد مختلف خریداری نمایند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()