دکوراسیون داخلی نوعی هنر است که به صورت حرفه در سطح جهان شناخته می شود. در این مقاله می خواهیم به برخی از مباحث مرتبط به امور دکوراسیون داخلی بپردازیم تا بیشتر با آن آشنا شویم و در صورت لزوم بتوانید با آگاهی بیشتر از مراکز ارائه دهندۀ فعالیت های ساختمانی، در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی سرویس دریافت کنید. طراحی دکوراسیون داخلی به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت فضای داخلی ساختمان می باشد که بتوان فعالیت های روزمره را در محیط مناسب و فرح بخش به سادگی انجام داد. شرکت معماری پله در طول فعالیت حرفه ای تیم متخصص معماران، توانسته اند پروژه های متعددی را در زمینۀ  بازسازی ساختمان و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با موفقیت انجام دهند.

انواع دکوراسیون داخلی

مقولۀ طراحی دکوراسیون داخلی بسیار گسترده می باشد و در یک مقاله نمی گنجد. تنها در این مقاله به موضوعات پایۀ این مبحث می پردازیم. دکوراسیون داخلی به روش های مختلفی قابل اجرا می باشد و بدون شک نیاز به تخصص و تجربۀ فنی دارد. چرا که یک سری نکات در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان نهفته است که عموم افراد از آنها آگاه نیستند. در نظر نگرفتن چنین مسائلی بر روی نتیجۀ کار می تواند اثرات منفی به دنبال داشته باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و کلاسیک طبقه بندی می شود و عموماً طراحان با در نظر گرفتن شرایطی منجمله سلیقۀ شخصی مالک ساختمان، بودجه، نوع کاربری محل و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی تصمیم خود را می گیرند.

هزینۀ دکوراسیون داخلی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد که می توان به جنس مصالح به کار رفته در نمای داخلی و متراژ بنا اشاره نمود. بنابراین به طور دقیق نمی توان قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مشخص نمود و تنها می توان بر اساس تجربه و تخصصی که کارشناسان حرفه ای گروه معماری پله دارند، یک برآورد کلی از هزینۀ تغییرات در دکوراسیون داخلی محاسبه نمایند.

گروه معماری پله 

تلفن تماس: 02126757962

موبایل: 09123147593

ایمیل: memaripelleh@gmail.com 

اینستاگرام:  Pelleh.architectgroup
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()