نصب توری مرغی در مدل های مختلف قابل اجرا می باشد که ارتباط مستقیم به محل نصب توری دارد. دلایل متعددی در خصوص نصب توری مرغی وجود دارد که در اینجا توصیه می کنیم نگاهی دقیق و موشکافانه نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. اجرای نصب توری مرغی در فضای باز و همچنین بسته وجود دارد. ضمن آنکه شاهد افزایش متقاضیانی هستیم که جهت پوشاندن بالکن نیازمند به دریافت خدمات نصب توری مرغی هستند. گروه کار در ارتفاع نماروز متخصص در نصب انواع توری مرغی بر روی پاسیو، حیاط خلوت و دیگر محیط های نورگیر هستند. اجرای نصب توری مرغی با استفاده از طناب و بدون داربست امکان پذیر می باشد و همواره افرادی در این حوزه فعالیت می کنند و مجهز به کلیۀ امکانات و تجهیزات ایمنی هستند.

خدمات نصب توری مرغی برای پاسیو

به طور کلی خدمات نصب توری مرغی برای پاسیو طی چند مرحله و توسط افراد متخصص انجام می پذیرد. ابتدا می بایست محل نصب توری شستشو شود تا گرد و غبار و جرم های موجود بر روی دیوار و پنجره از بین برود. در مرحلۀ بعد بایستی قسمت هایی که بایستی فرآیند پیچ و رولپلاک مورد نیاز جهت نصب توری مرغی صورت بپذیرد، مشخص می گردد. سپس متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده و نوع کاربری که فرد برای آن محل در نظر گرفته است، می توان بهترین توری مرغی را از میان دو جنس فلزی و پلاستیکی انتخاب نمود. نصب توری مرغی پاسیو ساختمان در راستای جلوگیری از آمدن پرندگان می باشد.

هزینۀ نصب توری مرغی نیز بر اساس انتخاب جنس و متراژ تور تعیین می گردد. بنابراین به سهولت و بدون مشاهدۀ ساختمان و محل نصب توری نمی توان مشخص نمود. بلکه گروه ساختمانی نماروز در ابتدا کارشناس متخصص به محل اعزام نموده و سپس می تواند قیمت خدمات نماشویی و نصب توری مرغی را برآورد نماید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()