در دنیای امروز  نماشویی یکی از کارهای اجرایی است که در حوزۀ خدمات ساختمانی متقاضیان زیادی دارد چون شاهد گسترش سازه های ساختمانی در ابعاد بزرگ هستیم. وجود هر گونه آلاینده های محیطی همچون دود اگزوز خودروها، گرد و غبار، شرایط آب و هوایی نامساعد، فضولات پرندگان و ... بر روی نمای ساختمان باعث از بین رفتن زیبایی نما می گردد. در نتیجه کاهش کیفیت سنگ و دیگر مصالح نمای ساختمان در کلان شهرها که شاهد حجم بالای ترافیک هستیم بسیار حائز اهمیت است. بنابراین ارائه خدمات نماشویی یک ضرورت محسوب می شود و هم اکنون گروه کار در ارتفاع نماروز دارای تخصص لازم در حوزۀ این فعالیت ساختمانی می باشند.

نماشویی با دستگاه واترجت

اکثر ساختمان های نوساز می توانید مشاهده نمائید که پس از اتمام پروژه، نمای ظاهری ساختمان بر اثر باقی ماندن سیمان و متریال زیبایی خود را از دست داده است. در نتیجه انجام نماشویی، می تواند مجدداً زیبایی و جذابیت نمای ساختمان را بازگرداند. نکتۀ مهمی که در کنار اجرای نماشویی ساختمان وجود دارد، یافتن قسمت های آسیب دیدۀ نما می باشد و بدین ترتیب افراد می توانند پیش از اینکه صدمات وارده بیش از حد جدی گردد، نسبت به ترمیم نمودن آنها هر چه سریع تر اقدام نمایند. در این صورت می توانید هزینه های نگهداری ساختمان را به حداقل برسانید.

روش های مختلفی برای انجام نماشویی وجود دارد که می توان از نظر نحوۀ دسترسی به نما و یا تجهیزات مورد نیاز جهت نماشویی اشاره نمود. امروزه اجرای نماشویی با داربست و طناب توسط متخصصین به سهولت قابل اجراست. نماشویی متناسب با جنس مصالح نمای ساختمان با استفاده از طی و دستمال، دستگاه واتر جت و یا دستگاه سند بلاست در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا می باشد. لذا جهت دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و نماشویی ساختمان های مختلف می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()