نقاش ساختمان به کسی اطلاق می شود که مهارت و دانش کافی نسبت به چگونگی رنگ آمیزی سطوح دیوار و سقف نمای داخلی ساختمان دارد. البته یک نقاش ساختمان مجرب قادر به رنگ آمیزی دیوارهای نمای خارجی ساختمان نیز می باشد. علاوه بر دیوار و سقف، توانایی نقاشی سطوح نرده، درب و پنجره های فولادی و چوبی موجود در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را دارند.  نقاش ساختمان تجربی و یا دوره دیده در کلاس های فنی و حرفه ای خدمات نقاشی ساختمان ارائه می دهند.

بهترین نقاش ساختمان

در نتیجه هنگام دریافت خدمات نقاشی ساختمان می بایست با مشاهدۀ نمونه کارهایی که تا کنون انجام داده اند از سطح کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان حاصل نمائید. مجموعۀ رنگ کاران با بهره گیری از تیم نقاش مجرب و کارگران حرفه ای شرایط را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی فراهم نموده اند.

در ابتدا، تنها پادشاهان و درباریان می توانستند از رنگ برای تزئین فضای دکوراسیون داخلی ساختمان های خود استفاده نمایند چون رنگ ها از اروپا وارد کشور ایران می شد. لیکن با گذشت زمان و راه اندازی کارخانجات تولید رنگ، از قیمت آن کاسته شد و رفته رفته عموم افراد توانستند از مزایای رنگ برای ایجاد تغییرات هیجان انگیز در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط کسب و کار استفاده نمایند. یک نقاش ساختمان مجرب با توجه به میزان مهارتی که کسب نموده، قادر به رنگ آمیزی قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان می باشند.

دستمزد نقاش ساختمان بر اساس سطح کیفیت کار   نقاشی ساختمان آن تعیین می گردد. از این رو شاهد نوسان قیمت دستمزد نقاشان ساختمان می باشیم و بدین ترتیب متناسب با فضایی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید، می توانید از مهارت بهترین نقاش ساختمان گروه رنگ کاران ساختمان بهره مند گردید.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655         

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()