ورق آهن متداول ترین محصول فولادی است که شاهد به کارگیری آن در صنایع مختلف می باشیم. فروش ورق فولادی بر اساس نوع آلیاژ، ابعاد و میزان ضخامت در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد. قیمت ورق آهن در سطح بازار دارای نوسان است و به همین دلیل این مقاله را به این موضوع مهم اختصاص دادیم. عمدتاً قیمت ورق آهن تحت تأثیر کیفیت آلیاژ به کار رفته و شیوۀ تولید ورق در کارخانجات تعیین می گردد. با توجه به گستردگی کارخانجات تولیدی ورق های سیاه، خوشبختانه شرایط برای خرید ورق آهن با کیفیت برای صاحبان صنایع مهیا می باشد. جهت اطلاع از بروزترین قیمت ورق آهن و دیگر آهن آلات می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی آهن میران تماس بگیرید.

قیمت روزانه ورق آهن

همانطور که از نام ورق آهن مشخص است، از آلیاژ آهن با ضخامت متفاوت ساخته می شود. این نوع ورق دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف اعم از ساختمانی، تولید تجهیزات صنعتی، ساخت ماشین آلات راهسازی و کشاورزی، تولید انواع قطعات فلزی و ... می باشد. به طور کلی تولید ورق آهن به دو روش رایج نورد سرد و نورد گرم صورت می پذیرد. با این تفاسیر قیمت ورق آهن بر اساس شیوۀ تولید، در بازار آهن آلات متفاوت تعیین می گردد. هنگام خرید ورق آهن بایستی از معانی اصطلاعات رایج مطلع باشید. به عنوان مثال مقصود از ورق نسوز، توصیف از آلیاژهایی است که دارای نقطۀ ذوب بالا هستند و ورق های آهن از نوع نسوز به شمار می روند و به همین دلیل دارای کاربرد گسترده ای در پروژه های کوچک و بزرگ هستند.

پیش از خرید آهن آلات، در ابتدا بررسی لیست  قیمت تیرآهن و ورق آهن را به شما پیشنهاد می کنم. جهت کسب اطلاعات جامع در این حوزه می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ آهن میران تماس حاصل فرمائید.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()