بدون شک پوکه معدنی به عنوان نوعی سنگ رایج در طبیعت شناخته می شود و ما به دلیل ویژگی های ساختاری که این نوع سنگ دارد، این مقاله را به معرفی آن اختصاص داده ایم. پوکه معدنی دارای خواص شگفت انگیز است چون دارای بافت متخلخل می باشد.  پوکه معدنی حاصل فرآیندهای آتشفشانی است و به همین دلیل حین فرآیند از دست دادن گرمای خود، حالت متخلخل پیدا کرده اند. به همین دلیل پوکه های معدنی بسیار سبک هستند و باعث شگفتی در صنایع مختلف شده است. گسترش کاربرد پوکه معدنی را می توان در صنایع ساختمان سازی ملاحظه نمود. پوکه معدنی رضایی به منظور پاسخگویی به نیاز صاحبان صنایع، در حوزۀ تأمین و فروش پوکه های معدنی قروه و ... فعالیت می کنند.

زمانی که دمای زمین افزایش می یابد، سنگ ها در لایۀ زیرین تحت دمای زیاد ذوب می شوند. سپس زمانی که مواد مذاب به صورت گدازه بر روی دامنه های کوه آتشفشانی فوران می شوند، سنگ ها هنوز داغ هستند و جهت کاهش دمای خود، نیاز دارند که گازها را خارج نمایند و در این فرآیند، حفره هایی در سنگ ایجاد می شود.

امروزه فروش پوکه معدنی قروه به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مورد استقبال صاحبان صنایع قرار گرفته می شوند. معمولاً پوکه معدنی قروه به رنگ های سیاه، سبز، خاکستری و حنایی استخراج می شوند. این در حالی است که پوکه های معدنی تبریز به رنگ های زرد، سفید و کرمی از طریق کوه های سهند استخراج می شوند. بدین ترتیب صنایع ساختمان سازی، صنایع نساجی، صنایع کشاورزی و ... از مزایای پوکه معدنی در ابعاد مختلف استفاده می کنند. قیمت  پوکه معدنی در تهران  بر اساس ابعاد و کیفیت آنها تعیین می شود و بدین ترتیب از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی می توانید با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()