تیرآهن یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی است که در اجرای پروژه های ساختمان سازی و صنعتی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدون شک تعیین  قیمت تیرآهن بر اساس عوامل متعددی همچون مدل، سایز، ضخامت و وزن آنها صورت می گیرد. هدف از تولید تیرآهن، تحمل تنش های بوجود آمده از نیروهای خارجی وارد شده به یک سازۀ فولادی می باشد.

در واقع طراحی تیرآهن به نحوی است که نیروی وارده را می تواند جذب و به نوعی دفع کند. در ادامۀ پست بازرگانی آهن میران تلاش دارد، تا شما را بیشتر عوامل تعیین کنندۀ قیمت تیرآهن آشنا سازد، پس در ادامه ما را همراهی کنید.

قیمت انواع تیرآهن در بازار

تیرآهن نوعی پروفیل معروف می باشد که با اشکال مقاطع I و Hساخته می شوند و کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنعت ساخت و ساز و همچنین صنعت ملاحظه نمود. قطعاً قیمت تیرآهن مقاطع I متفاوت از قیمت تیرآهن مقاطع H تعیین می گردد. تیرآهن های IPN و IPE از جمله رایج ترین تیرآهن های مقاطع I محسوب می شوند ولی از مقاطع معروف تیرآهن H می توان به تیرآهن های HEA، HEB و HEM اشاره نمود. نامگذاری هر کدام از آنها بر پایۀ استانداردهای اروپا می باشد و در اکثر کشورها ممکن است با اسامی متفاوت مورد استفاده قرار گرفته شوند.

تیرآهن در میان مقاطع فولادی از اهمیت زیادی برخوردار است چون تأثیر بسزایی بر روی مقاومت یک سازه خواهد داشت. در واقع بدون تیرآهن، هیچ گونه مقاطع فولادی نخواهیم داشت و وظیفۀ اصلی این مقطع، تحمل بار وارده به ساختمان می باشد و دارای دو بخش جان و بال است. جهت اطلاع از آخرین وضعیت قیمت آهن آلات در بازار می توانید با دفتر فروش مجموعۀ آهنمیران تماس حاصل فرمائید و سپس متناسب با نیازی که دارید، می توانید هماهنگی های لازم را برای خرید انواع تیرآهن انجام دهید.

بازرگانی آهن و فولاد میران

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()