جنس مصالح و طراحی نما بر روی زیبایی و جلوۀ ساختمان مؤثر می باشد و به همین دلیل برای بسیاری از مالکین ساختمان ها، حفظ نظافت نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. بدیهی است که در این صورت به دنبال ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان  باشند و در همین راستا گروه کار در ارتفاع نماروز، این مقاله را به منظور افزایش سطح آگاهی شما نسبت به شیوۀ اجرای کار فراهم نموده است. برخی از بناها از نظر سبک طراحی بسیار خاص هستند و به نوعی به عنوان نماد یک منطقه محسوب می شوند و به همین دلیل تمیز نگه داشتن نمای ساختمان ضرورت دارد. برخی از گروه هایی که در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کنند، با تهیۀ تجهیزات مورد نیاز، شرایط را برای اجرای شستشوی نمای ساختمان فراهم می آورند.

دلایل درخواست شستشوی نمای ساختمان

دلایل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد آلودگی و کثیف شدن سطوح نمای ساختمان می گردد. بدین وسیله جهت نگهداری و حفظ سلامت نما با استفاده از ابزارآلات مخصوص می توان نماشویی را انجام داد. آلودگی هوا، شرایط جوی، ترافیک شهری، فضلۀ پرندگان و ... تنها برخی از مواردی هستند که باعث آلودگی سطوح مصالح نمای ساختمان می شوند. از این رو گروه های ساختمانی متناسب با جنس مصالح و نوع کثیفی و رسوب ایجاد شده بر روی سطوح، مناسب ترین روش شستشوی نمای ساختمان را انتخاب می نمایند.

نکتۀ طلایی که در اینجا وجود دارد، این است که بتوان با اجرای دوره ای و در فواصل زمانی مناسب می توان هزینۀ شستشوی نمای ساختمان را به حداقل رساند. ضمن آنکه به شما کمک می کند که بتوانید ماندگاری و دوام مصالح نمای ساختمان را دو چندان نمائید.  خدمات نقاشی نما با بهترین کیفیت ارائه می شود. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می توانید از تجربیات و تخصصگروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()