با گذشت زمان روز به روز شاهد مرتفع شدن ساختمان ها در جهان شدیم. بدین وسیله در طراحی نمای ساختمان شاهد تعبیه پاسیو و تراس شدیم تا فضایی مناسب برای انجام برخی از فعالیت های مرتبط به فضای باز با حفظ نورگیری باشد.  نصب توری مرغی با هدف بهره مندی از این محیط صورت می گیرد و افرادی که قصد پرورش گل و گیاه و یا نگهداری از پرندگان دارند، تمایل به انجام این کار دارند. محفوظ نگه داشتن فضای باز موجود در نمای ساختمان، شرایط مناسبی را با حفظ حالت نورگیری فراهم می آورد. در همین راستا گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش نموده در لیست خدماتی که ارائه می دهند، مجری نصب توری مرغی نیز باشند.

بررسی جزئیات نصب توری مرغی برای پاسیو

جزئیاتی در حوزۀ امور نصب توری مرغی وجود دارد که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان می پردازیم. روش های ارائه این خدمات، جنس فنس و نحوۀ محاسبۀ قیمت نصب توری مرغی از جمله مواردی هستند که پیش از درخواست این کار می توانید نسبت به آنها اطلاعات جامعی بدست آورید.

در حال حاضر اجرای نصب توری مرغی با طناب توسط مجریان بیشتر ملاحظه می شود. البته امکان استفاده از داربست، کلایمر، آسانسور بالابر و موارد دیگری از این قبیل فراهم می باشد که ارائه دهندگان این سرویس، پس از بررسی زیرساخت های ساختمان، مناسب ترین روش را انتخاب می نمایند. خدمات نماشویی توسط این مجموعه با کیفیت بالا انجام می گیرد.

توری مرغی پلاستیک و فلزی از جمله انواع توری مرغی هستند که متناسب با نیاز مشتری، قیمت و نوع کاربری انتخاب می شوند. البته مراحل اجرای نصب توری مرغی برای هر نوع توری مشابه می باشد. جهت نصب توری مرغی، ابتدا مجری کار موقعیت مورد نظر را بررسی نموده و سپس با استفاده از ابزارآلات مناسب محل نصب توری را مشخص می نماید. گروه ساختمانی نماروز با اعزام کارشناس به محل، همان ابتدا هزینۀ نصب توری مرغی را محاسبه می نماید و به مشتری اعلام می نماید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()