همانطور که می دانید پیشگیری امری اساسی برای جلوگیری از وقوع خطرات جدی و پر هزینه صورت می گیرد. در همین راستا شاهد اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشیم چون عوامل متعددی باعث شل شدگی و سستی مصالح نما می شود. در نتیجه جهت محکم سازی سنگ نما، کارشناسان توانسته اند از راهکار پیچ و رولپلاک بهره گیرند. در این پست تلاش داریم شما را با روش های ارائه خدمات اجرای  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آشنا سازیم. هم اکنون گروه کار در ارتفاع نماروز سطح فعالیت خود را توسعه بخشیده و با بهره گیری از نیروی متخصص، تلاش می کنند، خدمات ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان را به مشتریان ارائه دهند.

نحوۀ انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

در ادامۀ متن، توضیحی مختصر بر چگونگی اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان داریم. با استفاده از این فرصت می توان در مدت زمان کوتاه، سنگ هایی که سست شده اند و هر لحظه امکان سقوط آنها وجود دارد را با استفاده از پیچ و رولپلاک مناسب و با کیفیت مستحکم نمایند. این روش مناسب و بی نقصی است که می توان جهت مقاوم سازی نمای ساختمان از آن بهره برد و به نوعی طول عمر یک بنا را دو چندان نمود. این مجموعه در حوزه ی  خدمات نقاشی نما نیز فعالیت دارد. 

عوامل متعددی همچون اجرای نادرست بندکشی سنگ نما، نشست ساختمان بر اثر تناوب تکان های زمین لرزه و شرایط نامساعد جوی موارد مهمی هستند که با گذشت زمان شرایط را برای ضعیف و سست نمودن مصالح نمای ساختمان فراهم می باسند. بدین ترتیب جهت جلوگیری از این اتفاق، تلاش می کنند با انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان، مانع از وقوع این اتفاق ناگوار شوند. البته می بایست در انتخاب سایز و جنس پیچ و رولپلاک توجه نمود که مقاومت بیشتری در شرایط محیطی داشته باشند. جهت برآورد هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()