پیش از پرداختن به مراحل اجرای شیروانی ، اجازه می خواهم که شما را با دلایل نصب سقف شیروانی آگاه سازم. همانطور که می دانید در مناطقی که تعداد روزهایی که با بارش باران و برف رو به رو هستند، ساخت ساختمان هایی با سقف شیروانی بسیار کاربردی خواهد بود و به نوعی مانع از نفوذ آب به داخل سازه می گردد. ضمن آنکه پروسۀ پاک کردن سقف از برف انباشته شده راحت تر می شود. مجموعۀ آراز سقف به عنوان یکی از مجریان با سابقه در حوزۀ طراحی و نصب سقف شیروانی و آردواز فعالیت خود را آغاز نموده است.

مجری سقف آردواز با ورق فلزی

سقف به عنوان یکی از قسمت های اصلی ساختمان به شمار می رود و نوع مصالحی که برای ساخت این قسمت به کار برده می شود، تأثیر مستقیم بر روی طول عمر سازه خواهد داشت. اجرای شیروانی توسط افراد مجرب و متخصص صورت می پذیرد. در واقع پروسۀ نصب سقف شیروانی طی چند مرحله صورت می گیرد و یک مجری پیش از انجام کار، تمام جوانب را به طور دقیق مورد بررسی قرار می دهد.

مجری سقف شیروانی در اولین مرحله اقدام به تهیۀ نقشه می نماید و سپس چارچوب فلزی را بر روی سقف پیاده سازی نموده و در مرحلۀ بعدی نوبت به نصب پشم شیشه برای عایق نمودن سقف است. سپس متناسب با نیاز مشتریان، اجرای شیروانی فلزی و یا سفال، سنگ و دیگر متریال آغاز می گردد. سقف شیروانی طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل در اکثر مناطق ساختمان ها را با سقف شیروانی می سازند. هزینۀ اجرای شیروانی بر مبنای طرح و متراژ سقف ساختمان صورت می پذیرد. مجموعۀ آراز سقف چندین سال است که توانسته با بهره گیری از متدهای جدید، همچنان مجری سقف شیروانی  در طرح های شیک و مدرن باشند.

آراز سقف 

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()