شارژ کپسول آتش نشانی دارای یک سری نکات مهم و اساسی است که در این مقاله بدان می پردازم. همانطور که می دانید کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از تجهیزات اطفاء حریق به شمار می رود و اکثر اماکن می بایست نسبت به خرید و تجهیز نمودن مجموعۀ خود به کپسول های آتش نشانی مناسب اقدام نمایند. از آن جایی که این نوع کپسول ها با محتویات متفاوت پُر می شوند، برخی از آنها دارای قابلیت شارژ مجدد می باشند. در این صورت می بایست مالکین ساختمان و دارندگان این نوع تجهیزات، نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدامات لازم را انجام دهند. خدمات ایمنی آتش گریز تهران به عنوان یکی ار مراکز معتبر فعالیت خود را در حوزۀ خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در استان تهران و البرز آغاز نموده است.

شارژ انواع کپسول آتش نشانی با تجهیزات پیشرفته

با توجه به اینکه سالم بودن و وجود تجهیزات اطفاء حریق در هر محیط بسته ای ضرورت دارد، ضمن آنکه حادثه خبر نمی کند و هر لحظه احتمال وقوع آتش سوزی وجود دارد. می بایست به صورت دوره ای وضعیت اعتبار محتویات کپسول ها را چک نمائید. در صورت نیاز با مراجعه به مراکز معتبر اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی نمائید. فاکتورهای مهم و اساسی که هنگام شارژ کپسول در نظر گرفته می شود، این است که توسط دستگاه های تمام اتوماتیک بایستی فرآیند شارژ به صورت ایمن صورت گیرد.

هم اکنون توسط مرکز ایمنی آتش گریز تهران، خدمات شارژ کپسول   به همشهریان گرامی ارائه داده می شود. این مجموعۀ معتبر تجهیز به پیشرفته ترین دستگاه ها و همچنین اپراتورهای مجرب می باشند که با رعایت نکات ایمنی، این گونه خدمات را به مشتریان ارئه می دهند. این مرکز قادر به شارژ کپسول آتش نشانی به صورت فوری در مدت زمان 15 دقیقه می باشند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()