ترموود فنلاندی از جمله محصولات پرفروش در لیست ترموودهای خارجی به شمار می رود. ساختار اصلی ترموود از چوب است که انسان ها از ابتدای زندگی خود تا کنون از مزایای چوب درختان بهره های فراوان برده اند. از گذشته تا کنون پیشرفت های انسان را در زندگی و ساخت تجهیزات چوبی می توانید ملاحظه نمائید و اینکه توانسته اند در مسیر بهبود رفاه زندگی گام های موثری بردارند. فروش ترموود فنلاندی در سطح جهان، در همین راستا صورت می گیرد. علت اصلی محبوبیت این سبک از تولید ترموود، به دلیل داشتن طرح و رنگبندی زیبای آنها می باشد. گروه صنعتی menzowood از دیگر مراکز معتبر و شناخته شده در عرصه فروش و نصب انواع ترموود منجمله ترموود فنلاندی ، ترموود ایرانی و ... فعالیت می کنند. با هدف جلب رضایت مشتریان تلاش نموده اند محصولاتی با کیفیت تامین و عرضه نمایند.  

مصارف عمده ترموود خارجی

پرکاربردترین مصارف ترموود را می توانید در اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره مشاهده نمائید. جهت اجرای دکوراسیون داخلی محیط هایی که میزان رطوبت هوا زیاد می باشد، به راحتی می توان از تنوع طرح و رنگبندی ترموود فنلاندی بهره برد چون مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرمای زیاد دارد. در واقع چوب درختان تحت دمای بالا قرار گرفته می شود و این مسئله باعث افزایش مقاومت چوب در برابر شرایط محیطی بخصوص رطوبت شده است. این نوع تجهیزات جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی و یا خارجی می بخشد و می توان جهت بازسازی نمای ساختمان قدیمی با صرف حداقل هزینه انجام داد.

متریال اولیه ترموود فنلاندی از چوب درختان کاج، صنوبر و ... تشکیل می شود که از کیفیت مرغوب برخووردار هستند. مرکز menzowood با هدف عرضه به روزترین محصولات به مشتریان گرامی، در لیست محصولات، امکان خرید ترموود خارجی را فراهم نموده نموده اند.

 

آدرس کارخانه:تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()