کپسول آتش نشانی به شکل یک مخزن استوانه ای طراحی شده است که مجهز به اهرم دستگیره می باشد. این مخزن با مواد مخصوص تحت فشار شارژ می شود که هنگام آتش سوزی بتوانند از محتویات آن برای خاموش یا مهار کردن آتش استفاده نمایند. با توجه به اینکه در پیرامون ما متریالی با جنس متفاوت وجود دارد، در صورت آتش گرفتن آنها می بایست از متریال اطفاء حریق متفاوت بهره گرفته شود. در نتیجه این اتفاق شاهد فروش  کپسول آتش نشانی با محتویات متفاوت می باشیم که در پاراگراف بعدی به صورت تخصصی بدان می پردازیم. جهت خرید و شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید. این مرکز سال های متوالی است که فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

آشنایی با کاربرد انواع کپسول آتش نشانی

اگر خواستار خرید کپسول آتش نشانی و خدمات شارژ کپسول  می باشید، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید چون به طور مختصر و جامع به معرفی انواع کپسول آتش نشانی پرداخته ایم. کپسول آتش نشانی متناسب با نوع متریال آتش زا که در پیرامون ما وجود دارد، شارژ شده اند که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کپسول آتش نشانی پودری : این نوع کپسول به منظور اطفاء حریق مایعات اشتعال زا همچون بنزین که در کلاس B قرار دارند، مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن: از این نوع کپسول جهت اطفاء حریقی که دارای منشأ جریان الکتریسیته می باشد به کار برده می شود.

کپسول آتش نشانی آب و گاز : با هدف اطفاء حریق جامدات همانند چوب، کاغذ و ... تهیه شده اند. با توجه به کوتاهی زمان می توانید به مقالات درج شده در سایت مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()