میلگرد به عنوان یکی از انواع آهن آلات رایج در صنعت به شمار می رود که از مزایای آن در اجرای اکثر پروژه های ساختمانی بهره گرفته می شود. در نتیجه قیمت میلگرد نقش تأثیرگذار بر برآورد هزینه ها خواهد داشت. میلگرد به عنوان یکی از آهن آلات پرکاربردی است که از نظر شکل ظاهری، نوع کاربری و نحوۀ شکل پذیری در دسته بندی های متفاوت تولید و عرضه شده اند. بدیهی است در این صورت  قیمت میلگرد در بازار یک سری تفاوت های جزئی و کلی نسبت به یکدیگر داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی آهن میران تماس حاصل نموده و مشورت بگیرید.

استعلام قیمت آنلاین میلگرد در بازار

میلگرد ساده و آجدار از انواع میلگرد موجود در بازار به شمار می روند که با جنس متفاوت تولید و عرضه می شوند. میلگرد اروپایی، میلگرد سیاه، میلگرد گالوانیزه، میلگرد آهن با پوشش اپوکسی و میلگرد با پوشش فایبرگلاس پلیمر از دیگر دسته بندی های اصلی میلگرد محسوب می شوند. بدیهی است قیمت میلگرد در بازار متفاوت تعیین گردد و مجریان پروژه های صنعتی و ساختمان ساز متناسب با مصارفی که مد نظر دارند، می توانند میلگرد مناسبی را تهیه نمایند.

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تفاوت و بی ثباتی قیمت میلگرد در بازار باعث گردیده صاحبان کسب و کار پیش از اجرای یک پروژه، میزان هزینۀ تأمین انواع میلگرد مورد نیاز خود را برآورد نمایند. عدم توجه به این نکته و محاسبات اولیه برای تخمین بودجه مورد نیاز جهت احداث یک پروژه، می تواند سرانجام ناخوشایندی داشته باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق و به روز در خصوص  قیمت ورق آهن و میلگرد ساده و قیمت میلگرد آجدار با مشخصات فنی متفاوت می توانید با واحد فروش مجموعۀ آهن میران تماس حاصل فرمائید.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()