قیمت آهن بر اساس فاکتورهای متعددی معین می گردد که این پست را به صورت اختصاصی در رابطه با این موضوع مهم گردآوری نموده ایم. آهن از جمله محصولاتی است که به صورت خالص در طبیعت یافت می شود و به عنوان ماده ای شکننده و در عین حال سخت به شمار می رود که در گروه هشتم جدول تناوبی عناصر قرار گرفته است و از چهارمین عناصر رایج در جهان به شمار می رود. با توجه به کاربرد گسترده ای که از آهن آلات در صنایع مختلف می شود، پیش از خرید، آگاهی داشتن نسبت به قیمت آهن برای صاحبان کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهمترین موارد تعیین قیمت آهن در بازار

بازرگانی آهن و فولاد میران از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ فروش آهن آلات رایج و پرکاربرد در صنعت فعالیت می کند و همواره تلاش دارد متناسب با نیاز بازار، محصولات فولادی مورد نظر را بر اساس استانداردهای بین الملی تأمین و عرضه نمایند. با توجه به مختصر بودن مقاله، اجازه می خواهم که تنها اشارۀ کلی به معرفی انواع آهن آلات و مسائل مهم و تعیین کننده بر روی قیمت آهن داشته باشم.

از انواع آهن آلات می توان به تیرآهن، میلگرد، ورق آهن، قوطی و پروفیل، نبشی، ناودانی، هاش، لوله آهن و ... اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد نسبت به یکدیگر دارند. بدین ترتیب صاحبان مشاغل متناسب با نوع کسب و کاری که دارند، می توانند هر کدام از این آهن آلات را بر اساس جدول وزنی استاندارد خریداری نمایند. با توجه به تنوع بالایی که این محصول در بازار دارد، قیمت آهن نقش اساسی بر روی هزینه های اجرای یک پروژه خواهد داشت. در همین راستا افرادی که در صدد برای تأمین آهن آلات مورد نیاز مجموعۀ خود می باشند، می توانند لیست قیمت تیرآهن را از طریق مجموعۀ آهن میران استعلام نمایند.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()