در این پست قصد دارم به عوامل تأثیرگذار بر  قیمت نبشی بپردازم و اینکه کاربرد نبشی و تفاوت شکل ظاهری این محصول با دیگر آهن آلات در چیست؟ نبشی نوعی پروفیل است که دارای دو ضلع عمودی بر روی یکدیگر می باشد. کاربرد نبشی را می توان در اجرای پروژه های ساخت و ساز ملاحظه نمود. نبشی ها به صورت مرکب و منفرد مورد استفاده قرار گرفته می شوند. یکی دیگر از موارد اصلی نبشی در سازه های آسانسور، اتصال پل ها به ستون، اجرای سقف و ... می باشد. قطعاً پیش از خرید آهن آلات، کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نبشی برای مجریان پروژه های عمرانی و ساختمانی حائز اهمیت می باشد که می توانند از طریق بازرگانی آهن و فولاد میران بررسی های لازم را در خصوص قیمت انواع آهن آلات انجام دهند.

قیمت انواع نبشی در بازار

نبشی همچون هر محصول فولادی از نظر شکل ظاهری، جنس، روش تولید، نوع کاربری و برند تولیدی در دسته بندی متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. بدیهی است در سطح بازار شاهد نوسانات قیمت نبشی و دیگر آهن آلات رایج در بازار باشیم. نبشی در اجرای پروژه های ساختمانی با اشکال V و L مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر بال های نبشی نسبت به یکدیگر برابر باشند با عنوان نبشی بال مساوی شناخته می شوند و در جایگاه خود دارای کاربرد اختصاصی می باشند. قیمت نبشی بال مساوی با قیمت نبشی بال نامساوی از نظر ابعاد و وزن نیز متفاوت از یکدیگر تعیین می گردند.

در عین حال تنوع بالایی از نبشی ها را می توان در سطح بازار آهن آلات ملاحظه نمود. از این رو افرادی که به دنبال خرید نبشی هستند، می بایست اطلاعات جامعی نسبت به انواع نبشی و موارد کاربرد آنها در اجرای پروژه های مختلف داشته باشند. جهت بررسی بازار و اطلاع از  قیمت ورق آهن و نبشی می توانید به سایت گروه بازرگانی آهن و فولاد میران مراجعه نمائید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()