نصب توری مرغی یکی از اقداماتی است که افراد به منظور ایجاد محوطه ای نورگیر انجام می دهند. در واقع توری مرغی همانطور که از نامش پیداست، دارای حالت توری است که با استفاده مفتول و یا پلاستیک نازک و ضخیم ساخته شده اند. در نتیجه افراد با اهداف مختلف می توانند جهت ایجاد فضایی محصور و در عین حال نورگیر از مزایای توری مرغی فلزی و یا پلاستیکی استفاده نمایند. کاربردهای فراوانی از نصب توری مرغی را در محیط های مسکونی، تجاری و اداری می توان ملاحظه نمود که البته کاربرد گستردۀ توری مرغی را می توان در امور کشاورزی رویت کرد.

گروه کار در ارتفاع نماروز یکی از مجریان موفق و با سابقه در زمینۀ خدمات ساختمانی بر روی نما فعالیت می کند و با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به  نصب توری مرغی با طناب و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع می باشند.

دلایل مهم نصب توری مرغی

نکات متعددی در خصوص نصب توری مرغی فلزی وجود دارد. کسب اطلاعات جامع در این خصوص به شما کمک می کند که بتوانید از نتایج این کار بهره مند گردید. بسیاری از افراد خواستار نصب توری مرغی برای پاسیو هستند تا بتوانند فضایی به دور از ورود پرندگان فراهم نمایند. قطعاً محیطی مناسب برای پرورش گل و گیاه و یا نگهداری حیوانات و پرندگان مهیا می کنند. گروه نماروز   خدمات نقاشی نما را با بهترین کیفیت ارائه می کند. 

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، انواع فنس فلزی و پلاستیکی جهت نصب توری مرغی به کار برده می شود و متناسب با شرایط محیطی می توان مناسب ترین آنها را انتخاب نمود. به عنوان مثال نصب توری مرغی فلزی در محوطۀ باز گزینۀ مناسبی به شمار می رود چون دوام بیشتری نسبت به فنس پلاستیکی دارد. جهت اجرای چنین خدماتی که می بایست در نمای ساختمان صورت گیرد، می توانید از تجربیات و تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره گیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()