هدف کلی از اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، جلوگیری از بوجود آمدن خسارت جانی و مالی می باشد. همانطور که می دانید گذشت زمان و عوامل محیطی تنها برخی از مواردی هستند که باعث کاهش مقاومت نمای ساختمان می شود. سنگ و آجر به عنوان یکی از مصالح اصلی و پرکاربرد در راستای ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع مصالح به دلایل مختلف دچار ترک خوردگی و ریزش می شوند. بنابراین نیاز است که مالکین ساختمان جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار مالی و جانی از مزایای پیچ و رولپلاک برای مستحکم سازی نمای ساختمان بهره می گیرند. گروه کار در ارتفاع نماروز با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات و نیروی کار متخصص قادر به ارائه خدمات نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشند.

شیوۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

عوامل متعددی وجود دارد که باعث شل شدگی و ریزش سنگ و آجرهای نمای ساختمان می گردد. اجرای غیر اصولی پروسۀ بند کشی هر یک از مصالح ساختمانی، شرایط نامساعد محیطی، نشست ساختمان و ... موارد مهم و اساسی هستند که باعث کاهش عمر مفید مصالح نمای ساختمان می گردند. از این رو جهت مستحکم سازی مصالح نما به سهولت می توان از پیچ و رولپلاک های فولادی استفاده نمود.  خدمات نقاشی نما با بهترین کیفیت ارائه می شود. 

قطعاً گروه ساختمانی نماروز با نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تلاش می نماید تا دوام و ماندگاری مصالح نما را دو چندان نمایند. ایجاد ترک بر روی مصالح نما از جمله سنگ و اجر خطرات جانی نیز به دنبال دارد. بنابراین می بایست ساکنین ساختمان هر چه زودتر به این نکتۀ مهم توجه داشته باشند و با تدبیر نسبت به یک راهکار مناسب، شرایط را برای وقوع چنین اتفاقی مهیا سازند. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و یا داربست متناسب با سبک طراحی نمای ساختمان در مدت زمان متفاوت صورت می پذیرد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()