ترموود فنلاندی همانطور که از نامش پیداست از چوب طبیعی درختان جنگل های کشور فنلاند ساخته می شوند. حین تولید  ترموود فنلاندی ، این نوع ترموود قابلیت ضد آب و حرارت پیدا می کند و این مسئله باعث افزایش مقاومت چوب در برابر نفوذپذیری حشرات موذی به درون بافت ترموود می گردد. بافت سبک از دیگر ویژگی های بارز ترموودهای خارجی به شمار می رود و به همین دلیل خیلی از افراد خواستار خرید این نوع محصولات می باشند. گروه صنعتی menzo wood دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع ترموود منجمله فروش ترموود فنلاندی در ایران فعالیت دارند و محصولاتی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ سفارش دهی چوب های ترموود خارجی می توانید با کارشناسان فروش منزوود تماس حاصل فرمائید.

دلایل استقبال از خرید ترموود فنلاندی

از ویژگی های شاخص ترموود فنلاندی می توان به دوام و پایداری بالا، کیفیت عالی، فناوری پیشرفتۀ ساخت، تنوع رنگ اشاره نمود که بر اساس جنس درخت منبع تعیین می گردد. محصولات ترموودهای فنلاندی از استحکام بالایی در برابر پوسیدگی و عوامل آتش سوزی دارد. جهت ساخت این نوع محصول چوبی به هیچ عنوان از مواد غیر سمی استفاده نمی شود و مقاومت بالایی در برابر خم شدن و شکستگی دارند. به دلیل کیفیت بالایی که چوب های ترموود خارجی دارند، افراد زیادی خواستار تزئین نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان با استفاده از این نوع ترموود می باشند.

جهت اطلاع از قیمت ترموود خارجی  می توانید با مرکز فروش مرکز menzo wood تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ پخش انواع چوب ترموود خارجی در تهران فعالیت می کند و همواره به دنبال عرضۀ محصولاتی با کیفیت به مشتریان گرامی می باشند. بایستی توجه داشته باشید که متناسب با فضایی که قصد نصب چوب ترموود را دارید، بهترین ترموود فنلاندی را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()