پوکه معدنی در تهران توسط برخی از مراکز توزیع کننده قابل تأمین می باشد. پوکه معدنی چیست و موارد کاربرد آن از جمله پرسش هایی است که افراد با شنیدن عنوان این سنگ با آن رو به رو می شوند. این نوع سنگ از مواد مذاب آتشفشانی تشکیل می شوند که با عنوان علمی پومیس شناخته می شوند. فروش پوکه معدنی در تهران به عنوان فرآورده های سبک ساختمانی توسط برخی از مراکز صورت می گیرد. پوکه معدنی رضایی در منطقه تهران توانسته شرایط مناسبی را برای تأمین سنگدانه های پوکه فراهم آورد.

 این نوع سنگ با عنوان سنگدانه های سبک طبیعی قابل تهیه می باشند که از وزن پایین برخوردار هستند. دانه های پوکه معدنی به عنوان عایق حرارتی و صوتی در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. 

عرضۀ مستقیم پوکه های معدنی در تهران

در حال حاضر به سهولت می توانید انواع پوکه معدنی مورد نیاز خود را به صورت بسته بندی تهیه نمائید. البته امکان تهیۀ پوکه معدنی فله نیز فراهم می باشد ولی به دلیل قیمت و مصارف گسترده ای که از این سنگ در حجم اندک استفاده می نمایند، به صورت بسته بندی با قیمت مقرون به صرفه می توان تهیه نمود. قیمت پوکه معدنی بر پایه سایز، کیفیت و محل استخراج آن تعیین می گردد. بدین ترتیب صاحبان صنایع ساختمانی، نساجی، ریخته گری، کشاورزی و ... به سهولت می توانند سفارش پوکه معدنی در تهران داشته باشند و از مراکز توزیع کنندۀ معتبر، پوکه های با کیفیت مورد نیاز خود را سفارش دهند. در عصر حاضر کاربرد پوکه معدنی را می توان در امور بتن سازی سبک، ملات ها، فرآورده های قیری، خاک محیط های گلخانه ای و ... ملاحظه نمود. پوکه معدنی رضایی به دلیل گستردگی کاربرد این سنگدانه توانسته اند شرایط مناسبی برای سفارش غیر حضوری پوکه های معدنی در تهران فراهم نموده است.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()