یکی از پروژه هایی که در مورد برخی ساختمان ها توسط طراحان نما انجام می شود آب بندی نمای ساختمان است. این پروژه به منظور برخی مشکلات در ساختمان اجرا می شود. مشکلاتی نظیر ورود و خروج جریان هوا در ساختمان، ورود آب حاصل از بارش برف و باران از راه نم زدگی دیوار ها و یا از راه منافذ موجود در پنجره ها، شوره زدگی دیوار ها، اتلاف انرژی در ساختمان و … تمامی این موارد نیازمند تعمیرات هستند به طوری که به شکلی اساسی برای آن ها چاره اندیشی شود. از شایع ترین موارد می توان به ورود آب به ساختمان اشاره کرد. آب بندی نمای ساختمان باید به منظور جلوگیری از نفوذ آب به ساختمان انجام شود. نما روز نام شرکتی است که پروژه هایی مانند آب بندی نمای ساختمان را به بهترین شکل در ساختمان به اجرا در می آورد.

آب بندی در نماهای مختلف ساختمان توسط نما روز

همانطور که می دانید هر ساختمان از قسمت ها و نما های مختلفی تشکیل می شود. هر کدام از این قسمت ها به دلایلی ممکن است نیاز به آب بندی داشته باشند. در واقع وقتی درباره آب بندی نمای ساختمان صحبت می کنیم منظورمان در مورد تمامی قسمت های ساختمان که به نما مربوط می شوند است. برای نصب توری مرغی با ما تماس بگیرید. 

کامپوزیت و شیشه از نما هایی است که در همه ساختمان ها از آن ها استفاده می شود. از بین رفتن لاستیکی که بین لایه های شیشه و کامپوزیت می تواند از دلایل اصلی نفوذ آب به ساختمان باشد. تیم نما روز در آب بندی نمای ساختمان به این مورد توجه بسیاری دارد و این عملیات را به بهترین شیوه یعنی با استفاده از طناب به سرانجام می رساند. در آب بندی نمای ساختمان در قسمت کامپوزیت و شیشه استفاده از چسب اهمیت زیادی دارد که نما روز از بهترین نوع چسب در انجام این عملیات استفاده می کند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()