نمای ساختمان از اصلی ترین قسمت های ساختمان تلقی می شود؛ چرا که ظاهر ساختمان است که در معرض دید همه قرار می گیرد و دیگران با ظاهر آن می توانند ویژگی هایش را قضاوت کنند. ساختمان ها باید در فاصله های زمانی معین شست و شو شوند و با استفاده از مواد شوینده مخصوص، این فرایند انجام پذیرد. در صورتی که در فواصل زمانی مشخص، به شستشوی نمای ساختمان بپردازیم کمتر پیش می آید که از مواد شوینده استفاده کنیم و آبب به تنهایی برای تمیز شدن نمای ساختمان کافی است. در این صورت است که هزینه های کمتری صرف شست و شو می شود. با فاصله انداختن میان تعداد دفعات شستشوی نمای ساختمان باعث می شود که جرم و رسوب زیادی بر نمای ساختمان جمع شود و در این صورت است که باید هزینه های زیادی برای از بین بردن آن ها پرداخت. شرکت نما روز به تکیه بر کارآمدی های زیادی که دارد عملیات شستشوی نمای ساختمان های گوناگون را بر عهده می گیرد. جالب است بدانید که شستشوی هر ساختمانی ممکن است با ساختمان دیگر متفاوت باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

شستشوی نمای ساختمان در نما روز

نمای ساختمان ها با متریال های گوناگون طراحی می شوند و این گوناگونی متریال سبب شده که در نحوه شستشوی آن ها نیز متفاوت عمل کنند. سنگ، آجر، شیشه، کامپوزیت و … از انواع متریال هستند که در نماسازی ساختمان از آنها استفاده می شود. توصیه نما روز در ساختمان هایی که از شیشه و کامپوزیت نماسازی شده اند این است که حداقل دو بار در سال شسته شوند و در این شست و شو از واترجت، ابروطی و مواد جرم گیر استفاده شود. در صورت نیاز به رنگ آمیزی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید. 

شستشوی نمای ساختمان سنگی نیز باید حداقل یک بار در سال شسته شود و همچنین نماهای آجری و سیمانی باید بین 2 تا 3 بار در سال شسته شوند و در شستن آن ها نیز از واترجت و واتر سندبلاست استفاده شود. در صورتی که می خواهید ظاهر و نمای ساختمان مورد نظر خود را شست و شو دهید تیم توانمند نما روز بهترین فعالیت ها را به صورت تخصصی در این زمینه انجام می دهد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()