این روزها دکوراسیون بسیار مهم شمرده می شود و طراحان و معماران از متریال ساختمانی مختلف برای ایجاد سازه ها استفاده می نمایند. ترموود یکی از متریال ساختمانی بسیار مهم و جدید بوده و از آن برای طراحی دکوراسیون استفاده می ‌شود. چوب ترموود در انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی در بازار یافت می شود و برای خرید این متریال ساختمانی باید اطلاعات لازم را درباره ی آن به دست آورید تا بتوانید نوع مناسب را تهیه نمایید بنابراین به شما پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در مجموعه Menzo Wood تماس حاصل فرمایید. فنلاند یکی از کشورهای بسیار فعال در حوزه تولید چوب ترموود است که چوب ترموود فنلاندی به دلیل کیفیت بالایی که دارد شناخته شده برای مصرف کنندگان می باشد.

ترمووود فنلاندی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب تمایز این متریال با سایر متریال ساختمانی شده است. ترمووود فنلاندی از کیفیت بسیار بالایی می باشند بنابراین طول عمر این ترموود بسیار بالا است و برای مناطق با آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش ترمووود فنلاندی با کیفیت بالا

 مراکز عرضه کننده ترموود که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، انواع ترموود خارجی از جمله ترموود فنلاندی را نیز به فروش می‌ رسانند.یکی از این مجموعه های معتبر ،گروه صنعتی Menzo Wood می باشد که با سال ها سابقه و تجربه ی فراوان در زمینه ی ارائه انواع چوب ترموود ، بهترین محصولات را برای شما گردآوری نموده است تا بتوانید خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهید. در صورتی که ترموود را از مراکز معتبر خریداری نمایید و همچنین اجرای ترموود خارجی را از مجموعه‌ های باسابقه و باتجربه درخواست نمایید، هزینه ‌ها برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. گروه صنعتی Menzo Wood در بخش خدمات مرتبط با ترموود فعالیت دارد و انواع ترموود با کیفیت را با بهترین قیمت عرضه می نماید.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()