پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک عملیات اجرایی است که در برخی ساختمان ها به دلایل گوناگون اجرا می شود. عواملی همچون بارش باران، تکان های ساختمانی و … سبب می شوند که آب به درون سنگ نما نفوذ کند و یا ترک هایی در سنگ نما پدید آید که در نتیجه امنیت ساختمان در هر می ریزد. به همین منظور ضروری است که عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر روی ساختمان مورد نظر پیاده شود. اجرای این عملیات توسط تیم حرفه ای شرکت نما روز به بهترین شکل ممکن انجام می شود. عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مراحلی دارد که این مراحل باید به ترتیب و با بالاترین کیفیت انجام شود وگرنه نه تنها مفید نیست بلکه ممکن است خساراتی به بار بیاورد. در ادامه به ذکر مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان که توسط تیم حرفه ای نما روز انجام می شود می پردازیم.

مراحل انجام عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که جدا شدن یکی از سنگ های نمای ساختمان سبب شل شدن باقی سنگ ها می شود. به عبارتی دیگر می توان سنگ های نمای ساختمان را مانند یک پازل تصور کرد. به همین خاطر است که باید صفر تا صد مرحله های  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به ترتیب پیش رفت. نما روز جهت اجرای فرایند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مراحل زیر را طی می کند:

1- برای سنگ های قرنیز جان پناه که بر روی بام ساختمان قرار دارند عملیات پیچ و رولپلاک را اجرا می کند.

2- از نمای کلی ساختمان بازدید می کند که اگر سنگی از نما شل شده باشد به محکم سازی آن بپردازد.

3- سنگ های نما را با دریل سوراخ می کند.

4- در مرحله چهارم پیچ و رولپلاک ها را به درون سوراخ ها فرو می برد.

5- در این مرحله با پیچ بند به بستن و محکم کردن پیچ ها می پردازد. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط گروه نماروز با کیفیت بالا ارائه می شود. 

6- در مرحله ششم سنگ هایی که از نما کنده شده اند را اندازه گیری و جایگزین می کنند.

7- تیم نما روز در این مرحله توسط سیمان، پودر سنگ، چسب و … عملیات بندکشی ساختمان را اجرا می کند و در آخر نیز بتونه بر روی پیچ ها می ریزد.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()