ورق های آهنی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون به عنوان یکی از مواد اولیه ای است که جهت ساخت تجهیزات، قطعات و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود.  قیمت ورق آهن تأثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تجهیزات ساخته شده خواهد داشت. امروزه کاربرد مهم و اساسی ورق آهن را می توانید در اجرای پروژه های ساختمانی نیز مشاهده نمائید. قیمت ورق آهن متناسب با جنس و مشخصات فنی تولید آنها متفاوت تعیین می گردد. به عنوان مثال قیمت ورق سیاه، قیمت ورق آهن روغنی، ورق آهن رنگی و ... متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند.

استعلام قیمت آنلاین ورق آهن

در نتیجه هنگام خرید ورق آهن باید تمام جوانب کار در نظر گرفته شود و عدم توجه به این نکتۀ مهم می تواند عواقب ناخوشایندی در اجرای پروژه های ساختمانی و صنعتی داشته باشد. بازرگانی آهن میران به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش مقاطع آهن آلات در بازار تهران فعالیت خود را آغاز نموده و متناسب با نیاز بازار همواره در تلاش برای تأمین محصولاتی با آلیاژ با کیفیت می باشند. با توجه به نوسانات قیمت آهن آلات در سطح بازار، شرایط را برای استعلام قیمت ورق آهن و دیگر اقلام مجموعۀ خود برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

همانطور که می دانید ورق آهن کاربرد فراوانی در صنایع ساختمانی و همچنین صنعتی دارد، از این رو کیفیت ورق آهن بر روی مقاومت سازه و تجهیزات صنعتی ساخته شده خواهد داشت. دلایل متعددی برای بی ثبات بودن قیمت ورق آهن در سطح بازار وجود دارد که صاحبان صنایع از این موضوع آگاه هستند و این مسئله موجب شده تا بیش از انجام پروژه های خود، جهت برآورد هزینه های اجرای یک پروژه، آخرین  قیمت میلگرد و ورق آهن و دیگر مقاطع ساختمانی را از طریق مجموعۀ آهن میران استعلام نمایند.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()