یکی از مهمترین موارد در طراحی و نماسازی ساختمان جلوگیری از ورود پرندگان مزاحم به محوطه و معماری ساختمان می باشد. این مورد آنقدر مهم است که با عدم توجه به آن در بیشتر مواقع، برای افراد ساکن در ساختمان مشکلات زیادی به وجود می آورد. نصب توری مرغی از راه حل های اساسی برای جلوگیری از این پرندگان مزاحم محسوب می شود؛ این مورد در موارد زیادی باید استفاده شود خصوصا در مناطقی که محل رفت و آمد پرندگان می باشد و آسایش زندگی افراد ساکن در ساختمان را به هم می ریزند. نصب توری مرغی در واقع به منزله ایجاد یک مانع برای ورود پرندگان می باشد. شرکت نما روز یکی از شرکت هایی است که در زمینه نماسازی ساختمان ها فعالیت دارد و در این زمینه توانسته افتخارات زیادی را از آن خود کند. نصب توری مرغی به روش های مختلفی انجام می شود که استفاده از طناب یکی از بهترین و معمول ترین روش ها در این زمینه است.

نصب توری مرغی با استفاده از طناب در نماروز

کار کردن در ارتفاع روش های مختلفی دارد که سطح ایمنی و امنیتی هر کدام با دیگری فرق دارد؛ از این رو تامین ایمنی در ارتفاعات از دغدغه های اصلی کارشناسان و مجریان کار می باشد. برای نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید. 

مدت زمان اجرا، هزینه و کیفیت اجرا از دیگر موارد در پروژه های مربوط به نمای ساختمان از جمله نصب توری مرغی می باشد. در پروژه های نصب توری مرغی که توسط شرکت نما روز انجام می شود روش استفاده از طناب تمامی معیار های ذکر شده را دارا می باشد و از این جهت یکی از بهترین روش ها برای نصب توری مرغی روش اجرا با طناب است. این روش هم کیفیت کار بالایی دارد و هم دقت زیادی در آن انجام می شود. از دیگر مزیت های این روش می توان به مقرون به صرفه بودن آن هم برای کارفرما و هم برای مجری کار اشاره کرد. در صورتی که می خواهید برای ساختمان مورد نظر خود نسبت به نصب توری مرغی اقدام کنید شرکت نما روز این کار را به بهترین شیوه برای ساختمان شما انجام می دهد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()