لزوم شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

فقط یک کپسول آتش نشانی کارآمد می‌تواند از بدترین اتفاقات جلوگیری کند و در مواقع اضطراری جان افراد را نجات دهد. در صورت حتی یکبار استفاده از این کپسول‌ها، شارژ مجدد آن‌ها جهت مقابله با حوادث آتی، ضروری می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به استفاده از خدمات  شارژ کپسول آتش نشانی در تهران  ، با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران، تماس حاصل فرمایید.

شارژ کپسول آتش نشانی در تهران متناسب با نوع کلاس کپسول

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، هنگامی که از کپسول آتش نشانی استفاده می‌کنید، مجددا باید برای چند دقیقه آن را شارژ نمایید، تا در آتش سوزی بعدی موثر باشد. اکثر ادارات آتش نشانی ، تجهیزاتی در محل برای شارژ کپسول آتش نشانی در اختیار دارند، و یا ممکن است لازم باشد برای انجام این کار با یک سازنده تجهیزات آتش نشانی حرفه ای تماس بگیرید.

قبل از شارژ کپسول آتش نشانی در تهران ، باید از درجه یا نوع کپسول آتش نشانی خود آگاه باشید. کپسول‌های آتش نشانی در چهار کلاس A، B، C و D تولید می‌شوند. در کپسول‌های کلاس A ، خاموش کننده کپسول،  آب یا فوم است که معمولا در یک استوانه نقره‌ای قرار می‌گیرد! و برای خاموش کردن موادی مانند کاغذ، پلاستیک، چوب یا لاستیک استفاده می‌شود. این در حالیست که کپسول‌های کلاس B و C ، با دی اکسید کربن پر می‌شوند! که به عنوان کپسول‌های  CO2 و کپسول‌های مواد شیمیایی خشک نیز شناخته می‌شوند و می‌توانند در آتش سوزی‌های الکتریکی، روغن، رنگ‌های روغنی، گریس یا آتش سوزی بنزین استفاده شوند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، می‌توانید با مشاورین خدمات ایمنی آتش گریز تهران، ارتباط گیرید.

مرکز ارائه دهنده خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به استفاده از خدمات مربوط به شارژ کپسول آتش نشانی در تهران، می‌توانید با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران، متناسب با نوع کلاس کپسول‌های شما، فرایند شارژ کپسول را به بهترین نحو ممکن، اجرا می‌کنند. همچنین بخش پشتیبانی خدمات ایمنی آتش گریز تهران، به صورت شبانه روزی آماده پاسخ به کلیه نیازهای اطلاعاتی شما می‌باشد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()