یکی دیگر از انواع میلگردی که دارای خواص ضد زنگ می باشد می باشد، می توان به میلگرد استیل 316 اشاره نمود. مقدار عنصر کروم در آلیاژ استیل 316 نسبت به دیگر عناصر تشکیل دهندۀ فولاد، بسیار است. این نوع آلیاژ از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. این نوع میلگرد از سختی بالایی برخوردار بوده و از مزایای آن در صنایع مختلف استفاده می نمایند. جهت خرید میلگرد استیل 316 می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش مقاطع فولادی از آلیاژ استنلس استیل در تهران فعالیت می کند.

ویژگی و مصارف عمدۀ میلگرد استیل 316

از ویژگی مهم میلگرد استیل 316 می توان به خاصیت ضد زنگ بودن آن اشاره نمود، ضمن آنکه با عنوان فولاد ضد زنگ مارتنزتی نیز شناخته می شود و کاربرد این نوع میلگرد را می توان در صنایع ساختمانی و صنعتی ملاحظه نمود. صنعت کشتی سازی، نظامی، قطعات خودروسازی، پالایشگاه های نفت و گاز برخی از صنایعی هستند که نیازمند به خرید میلگرد استیل 316 در ابعاد استاندارد می باشند. این نوع میلگرد در برابر مواد خورندۀ اسیدی، آب، رطوبت، حرارت بالا، شرایط آب و هوایی مختلف، مواد غذایی و ... دارای مقاومت بالایی می باشد. بدین وسیله در مقایسه با دیگر انواع آلیاژ فولادی در ساخت تجهیزات، ماشین آلات و قطعات صنعتی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شاخص های متعددی بر روی قیمت خرید میلگرد استیل 304 و میلگرد استیل 316 تأثیرگذار می باشد که می توان به طول، تعداد، وزن هر شاخه، میزان ضخامت و مدل آن اشاره نمود. صاحبان صنایع مختلف می توانند متناسب با اقلامی که تولید می کنند، از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام به خرید میلگرد استیل 316 با مشخصات فنی استاندارد نمایند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()