نماشویی ساختمان از جمله اساسی ترین کار هایی است که برای هر ساختمانی باید انجام شود. این عملیات همانند سایر کار های تخصصی دیگر نیازمند دانش و تجربه زیادی می باشد. همان طور که از نامش پیداست کار نماشویی یعنی شست و شوی نمای ساختمان؛ حال این عملیات می تواند در نمای خارجی یا داخلی انجام شود. تیم نما روز شرکتی است که تمامی عملیات مربوط به نمای انواع ساختمان انجام می دهد. نماشویی انواع ساختمان نیز باید به دستان تیمی قدرتمند همچون نما روز انجام شود. اگر می خواهید عملیات نماشویی را بر روی ساختمان مورد نظر خود اجرا کنید باید به یکسری از نکات توجه کنید. با بررسی این نکات بسیار راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید.

در نماشویی ساختمان چه نکاتی باید رعایت شود؟

رعایت برخی نکات در انجام فرایند نماشویی بسیار ضروری است. شرکت نما روز که متشکل از گروهی قدرتمند و با حوصله است تمامی این نکات را سرلوحه کار خود قرار می دهد. شیوه ها، امنیت و ایمنی در کار نماشویی باید به دقت انجام شود و از استاندارد های ساختمانی پیروی کند. نکته بسیار مهم این است که در نماشویی روش های گوناگونی وجود دارد و باید با توجه به نوع و جنس ساختمان، روش مخصوص به هر ساختمان اجرا شود. مواد نانو در نماشویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و باید حتما از مواد نانوی استاندارد مناسب شست و شوی نمای ساختمان استفاده شود. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط گروه نماروز با کیفیت عالی ارائه می شود.

گروه نماروز سرعت کار بالایی دارد؛ به طوری که در تحویل پروژه های رنگ آمیزی، ترمیم رنگ، شست و شوی ساختمان و … همواره تلاش می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه را به اتمام برساند و البته در کنار این سرعت عمل، کیفیت کار خود را حفظ کند. این شرکت در قبال خدمات بی نظیر و با کیفیتی که انجام می دهد قیمت های بسیار مناسبی را از کارفرمایان دریافت می کند که همین مورد نیز از مزیت های آن به حساب می آید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()