مقاوم سازی نمای ساختمان از مسائل مهمی است که در هر ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از ساختمان ها هستند که به دلیل بی توجهی به ضعف نمای آن ها خسارات جبران ناپذیری به بار می آورند. مقاوم سازی به وسیله پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن مقاومت می بخشد. در برخی موارد ممکن است سنگ نمای ساختمان دچار لغزش شود و استحکام خود را از دست بدهد، به همین دلیل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از بهترین راه ها برای محکم کردن سنگ نما می باشد. شرکت نما روز از شرکت های بی نظیر در زمینه استحکام ساختمان ها می باشد که فعالیت های خود را به بهترین شکل انجام می دهد.

علت ضعف و ریزش سنگ نمای ساختمان

ریزش و شل شدن سنگ نمای ساختمان به عوامل مختلفی می تواند وابسته باشد. برخی از این عوامل عبارتند از:

1- اگر بند کشی نما به صورت نامطلوب اجرا شود آب باران می تواند به پشت سنگ ها برود. از یخ زدن این آب ها در پشت سنگ ها باعث می شود سنگ ها از جایشان جدا گردند.  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کمک شایانی به جلوگیری از این اتفاق می کند. تیم متخصص نما روز عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

2- گاهی ممکن است که نشست های ساختمان و یا زمین لرزه سبب شل شدن و ترک خوردن سنگ نمای ساختمان شود که در این صورت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بسیار چاره ساز برای این امر تلقی می شود. خدمات رنگ آمیزی نما توسط این مجموعه ارائه می شود. 

3- اسکوپ سنگ از دیگر عوامل بروز ترک و ضعف در سنگ نمای ساختمان می باشد. اسکوپ سنگ باید به بهترین شکل و طبق استاندارد انجام شود؛ در این صورت است که دیگر نیازی نیست عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انجام گیرد. نما روز یکی از تیم هایی است که انواع پروژه های مربوط به نماسازی ساختمانی را به بهترین شکل اجرا می کند. گروه تشکیل دهنده نما روز متشکل از تعداد زیادی جوان خبره و زبده و البته با سلیقه است که ایده های جذاب آن ها در زمینه نماسازی جزء بهترین ها می باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()