لوله و اتصالات پلی اتیلن از دیگر انواع لوله تولید شده در بازار به شمار می رود که دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند که در ادامۀ مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به مزایای خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن بپردازیم. کاربرد لوله و اتصالات پلی اتیلن جهت انتقال سیالاتی همچون مایعات و گاز می باشد و کاربرد گستردۀ آنها را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. از ویژگی های مهم لوله های پلی اتیلن می توان به انعطاف پذیری بالای آنها، تنوع و کیفیت بالای این نوع لوله و اتصالات اشاره نمود.

شرکت نوژان پایپینگ به صورت تخصصی در زمینۀ عرضۀ انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن با برندهای معتبر داخلی و خارجی در ایران فعالیت می کند و توانسته به اقتضای نیاز بازار محصولاتی با کیفیت در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. اگر خواستار خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن ساختمانی و یا صنعتی هستید، می توانید با کارشناسان فروش مجرب نوژان پایپینگ مشورت نمائید.

عوامل تعیین قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی اتیلن نوعی مواد ترموپلاست به شمار می روند که دارای وزن سبک و ساختار کریستالی متغیر هستند. از مزایای این نوع پلاستیک توانسته اند جهت تولید انواع لوله و اتصالات، قطعات پلاستیکی، انواع فیلم و لایه های پلاستیکی استفاده نمایند. با توجه به مقاومت بالایی که مواد پلی اتیلن در برابر تغییرات دمایی و شرایط محیطی دارد، امروزه شاهد گسترش کاربرد لوله و اتصالات پلی اتیلن با مشخصات فنی متفاوت می باشیم. بدین وسیله صاحبان صنایع متناسب با نوع مصارف مختلف می توانند به سهولت لوله و اتصالات پلی اتیلن استاندارد و مناسبی را تهیه نمایند. قیمت خرید لوله و اتصالات پلیکا و لوله و اتصالات پلی اتیلن بر اساس نوع، برند و مشخصات فنی تولید آنها تعیین می گردد. جهت سفارش اینترنتی انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن می توانید با کارشناسان فروش گروه نوژان پایپینگ مشورت نمائید.

 شرکت نوژان پایپینگ 

آدرس : تهران -خیابان خیام شمالی-کوچه افخمی-پاساژ110 -زیرزمین -پلاک25

کد پستی : 1114816456

وبسایت .www.upvc-pipe.com

ایمیل: info@upvc-pipe.com

تلفن : 0213390227  همراه:09126155131  تلفکس :02133985237

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()