اجرای شیروانی در مدل های مختلف صورت می گیرد و اجرای اصولی هر کدام از روش های اجرای شیروانی می تواند نسبت به یکدیگر تفاوت های قابل توجهی داشته باشد. امروزه خیلی از افراد سبک ساخت ویلا و آپارتمان محل سکونت و یا اداری خود را به سبک سقف آردواز انجام می دهند. در این صورت نحوۀ اجرای شیروانی نقش بسزایی بر روی زیبایی نمای خارجی ساختمان خواهد داشت. دریافت خدمات از سوی مجریان متعهد اجرای شیروانی به شما کمک می کند تا سرعت و کیفیت نصب سقف شیروانی را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید. سفال، سرامیک، ورق فولادی و ... برخی از مصالح ساختمانی است که جهت اجرای شیروانی مورد استفاده قرار گرفته شود. افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی خود می توانند هر کدام از این روش ها را انتخاب نمایند.  

مجری سقف شیروانی با ورق گالوانیزه

آراز سقف به عنوان مجری سقف شیروانی فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر اساس متدهای جدید، اجرای سقف شیروانی در مدل های متفاوت را انجام دهند. متناسب با درخواست مشتریان، مدت زمان و هزینۀ اجرای سقف شیروانی را برای مشتریان مشخص می نماید و سپس به مرحلۀ اجرا می رساند.

چندین سال است که از ورق های گالوانیزه جهت اجرای شیروانی فلزی به عنوان پوشش دهی سقف استفاده می نمایند. در واقع این سبک از سقف شیروانی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما، سرما، تغییر شرایط آب و هوایی و رطوبت دارد، مورد استقبال عموم افراد قرار گرفته است که البته نسبت به دیگر روش های اجرای شیروانی از قیمت ارزان تری برخوردار است. این مجری سقف شیروانی است که با بررسی وضعیت مالی مالک ساختمان و همچنین شرایط آب و هوایی، بهترین روش اجرای شیروانی را به مشتری پیشنهاد می دهد و سپس مصالح و متریال مورد نیاز کار را تهیه می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اجرای متدهای جدید طراحی و اجرای شیروانی می توانید از تخصص مجموعۀ آراز سقف بهره مند گردید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()