نقاشی نما نیاز به تخصص دارد، ضمن آنکه فرد توانایی کار با ابزارآلات کار در ارتفاع را داشته باشد. نمای بیرونی ساختمان، سطوح درب، پنجره و نردۀ فلزی و سقف شیروانی از جمله قسمت هایی هستند که دارای قابلیت رنگ آمیزی می باشند. نکات متعددی در خصوص اجرای نقاشی نما مطرح می شود که در این مقاله قصد داریم به برخی از آنها اشاره داشته باشیم چون همانند گذشته مجریان پروژه های ساخت و ساز اقدام به  نقاشی نما می نمایند. علاوه بر آنکه دارندگان ساختمان های قدیمی جهت نوسازی بنا، متناسب با جنس مصالح نمای ساختمان از متریال رنگ جهت جلوه بخشیدن و تغییر در نما اقدام به رنگ آمیزی نما می نمایند.   

ارائه خدمات نقاشی نما در تهران

گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجریان موفق و با سابقه در حوزۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع قادر به اجرای نقاشی نما با طناب راپل در منطقه تهران می باشد. از این رو با بهره گیری از متریال رنگ با کیفیت، همواره تلاش دارند، بهترین اجرای رنگ آمیزی را برای نمای خارجی ساختمان در مدت زمان کوتاه و حداقل دستمزد انجام دهند.

نوع رنگی که جهت نقاشی نما مورد استفاده قرار گرفته می شود، دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد است. قابل شستشو بودن، دوام بالا در برابر شرایط محیطی، قیمت مناسب و غیر قابل اشتعال زا بودن از جمله خصوصیات یک رنگ مناسب برای رنگ آمیزی نما محسوب می شوند. بدین ترتیب یک نقاش ساختمان حرفه ای با مد نظر قرار دادن نوع مصالح ساختمانی و بودجۀ اختصاصی مالک ساختمان جهت امور نقاشی نما، مناسب ترین رنگ و روش اجرای کار را انتخاب می کند. تیم مجرب گروه ساختمانی نماروز با امکانات حرفه ای که در اختیار دارد، همواره آمادۀ ارائه خدمات ساختمانی منجمله رنگ آمیزی نما ، آب بندی نمای ساختمان، نصب پیچ و رولپلاک و ... می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()