پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از ابزارآلات مخصوص و افراد متخصص به مرحلۀ اجرا می رسد. نحوۀ نصب  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط گروه نماروز با سطح کیفیت بالا و به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. همانطور که می دانید سنگ به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد برای نمای ساختمان به شمار می رود که از گذشته تا کنون شاهد کاربرد آن در اجرای پروژه های ساختمانی متعددی می باشیم. با گذشت زمان عوامل متعددی باعث سستی و ترک خوردگی سنگ نما می شود. از این رو جهت ترمیم نمای ساختمان، اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین راهکار برای جلوگیری از سقوط مصالح نما محسوب می شود.  

در همین راستا گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ خدمات نمای ساختمان و بناهای مرتفع در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ سرویس دهی در حوزۀ نقاشی نما، نماشویی، نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما و مواردی از این قبیل می باشد.  

اجرای اصولی پیچ و رولپلاک سنگ نما

نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما باید به صورت اصولی انجام گیرد چون سقوط مصالح نما بر روی زمین می تواند آسیب جدی به عابرین پیاده وارد کند. بنابراین افرادی که قصد انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را دارند، با استفاده از ابزارآلاتی همچون دریل، پیچ و رولپلاک، پیچ بند و کمربند ایمنی آمادۀ انجام کار می شوند. رعایت یک سری نکات به فرد کمک می کند که بتواند به بهترین شکل ممکن اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهد. شستشوی نمای ساختمان با تکنیک های مختلف انجام می گیرد. 

نحوۀ محاسبۀ قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس جنس و ضخامت پیچ فولادی و همچنین مساحت کار تعیین می گردد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی وضعیت نمای سنگ ساختمان مسکونی خود، می توانید از تخصص و تجربیات گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید. در ابتدای کار یک کارشناس متخصص فنی به محل اعزام نموده و برآورده هزینه می کنند.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()