شستشوی نمای ساختمان از جمله خدمات ساختمانی است که جهت نظافت نمای ساختمان به مالکین ساختمان ارائه داده می شود. به دلایل متعددی از جمله شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا و گرد و غبار و سوختن بنزین خودروها نمای ساختمان پس از مدت زمان کوتاهی کثیف می شود و رنگ و روی خود را از دست می دهد. به طور کلی نماهای ساختمان با طرح های متنوعی ساخته می شوند که زیبایی خاصی به نمای شهر می بخشد.

از این رو حفظ زیبایی نمای ساختمان برای چنین نماهایی ضرورت دارد. البته اجرای شستشوی نمای ساختمان می تواند عاملی مؤثر برای بر طرف نمودن ایرادات بوجود آمده در نمای ساختمان گردد.

گروه کار در ارتفاع نماروز از دیگر مجریان موفق در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند. این مجموعه با امکانات حرفه ای که در اختیار دارد، توانسته شرایط مناسبی برای ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع به متقاضیان ارائه دهد.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با دستگاه

جهت ساخت نمای ساختمان از مصالح ساختمانی متفاوتی استفاده می شود که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری خاص نسبت به یکدیگر می باشند. در نتیجه هنگام اجرای شستشوی نمای ساختمان، مجریان کار باید نسبت به این موارد تسلط کامل داشته باشند. به عنوان مثال جهت شستشوی نمای ساختمان شیشه ای استفاده از مواد شوینده، تی و دستمال تمیز بهترین گزینه محسوب می شود. این در صورتی است که جهت شستشوی نمای ساختمان سیمانی، آجر و سنگ استفاده از دستگاه واتر جت و یا دستگاه سند بلاست استفاده می شود. نصب توری مرغی با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. 

در واقع این نوع دستگاه ها به دلیل قابلیت پاشش با قدرت آب به خروجی دستگاه، می تواند عاملی مؤثر و فوری برای از بین بردن آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان گردد. در صورت نیاز به خدمات شستشوی نما با طناب و بدون نصب داربست می توانید از تجربیات فنی گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()