میلگرد استیل 304 از دیگر دسته بندی های اصلی محصولات میلگرد استنلس استیل به شمار می رود. میلگرد به عنوان یکی از مصالح اصلی جهت ساخت و ساز و همچنین در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. میلگرد استیل در دو طرح میلگرد ساده و میلگرد موجدار ساخته می شوند که البته از گریدهای مختلف جهت تولید انواع میلگرد به کار برده می شود. استقبال از خرید میلگرد استیل 304 به دلیل خواص فیزیکی است که آن نسبت به دیگر گریدها دارد. از ویژگی های بارز میلگرد استیل 304، می توان به مقاومت بالای آن در برابر خوردگی اشاره نمود. این نوع میلگرد، گزینۀ مناسب و مقرون به صرفه جهت ساخت تجهیزات صنعتی به شمار می رود. البته در امور ساختمانی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت اطلاع از قیمت روز  خرید میلگرد استیل 420 و میلگرد استیل 304 می توانید با واحد فروش مجموعۀ استیل راشا تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش محصولات خام استیل فعالیت دارد و همواره آمادۀ سرویس دهی به صاحبان صنایع می باشد.

در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های مهم میلگرد استیل 304 می پردازیم و اینکه استفاده از این نوع میلگرد توانسته سطح کیفیت محصولات تولیدی را نسبت به گذشته بهبود ببخشد. جهت تولید میلگرد استیل 304 از استاندارد DIN کشور آلمان بهره گرفته می شود که با عنوان فولاد 1.4301 معرفی می شود. البته فروش میلگرد استیل 304 با عنوان میلگرد ضد زنگ صورت می گیرد و به دلیل خواص غیر مغناطیسی دارای خواص جذب پایین با آهنربا هستند. در همین راستا جهت ساخت تجهیزات ساختمانی همچون نرده، پله، لوازم دکوراتیو و ... استفاده می شود. ضمن آنکه جهت ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت تأمین میلگرد استیل 304 با سایزهای مختلف می توانید با کارشناسان فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()