آلیاژ استیل گرید 420 به عنوان یکی از فولادهایی است که دارای کربن بالا و حداقل مقدار کروم به میزان 12 درصد می باشد. همانطور که می دانید فولاد استیل با گریدهای مختلف تولید و عرضه می شود. در نتیجه جهت ساخت انواع محصولات فولادی می توان از گریدهای متفاوت استفاده نمود. فروش میلگرد استیل 420 به دلیل خواص ساختاری که دارد، مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است و کاربرد گسترده ای در بازار بین المللی دارد.  میلگرد استیل 420 همچون هر فولاد ضد زنگ دیگری به واسطۀ فرآیند حرارتی قابلیت سخت پذیری بیشتری را دارد. گفته می شود آلیاژ استیل گرید 420 کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان سازی، ماشین سازی، ساخت تجهیزات خانگی و ... دارد. در همین راستا فروشگاه استیل راشا توانسته در لیست محصولات خود، امکان سفارش دهی میلگرد استیل 420، 304 و ... را فراهم نموده است.

مهمترین عوامل تعیین قیمت میلگرد استیل 420

از جمله ویژگی های شاخص میلگرد استیل 420 می توان به مقاومت حرارتی بالا و خاصیت ضد زنگ و اکسیداسیون آن اشاره نمود. در نتیجۀ این اتفاق، شاهد کاربرد گستردۀ میلگرد استیل 420 در امور ساخت و ساز و تجهیزات خانگی می باشیم. این نوع میلگرد دارای انعطاف پذیری بالایی در شرایط آنیل می باشد. قابلیت به کارگیری از میلگرد استیل 420 در اندازه و قطر متفاوت را می توان در امور ماشینکاری مشاهده نمود. البته جهت تولید یک سری ظروف آشپزخانه از جمله قاشق، چنگال، کار و ... نیز از خواص میلگرد استیل 420 بهره گرفته می شود. برای اطلاع از قیمت خرید پروفیل استیل به سایت مراجعه کنید.

از موارد مهم و اساسی که بر روی قیمت میلگرد استیل 420 تأثیرگذار می باشد، می توان به سایز، ضخامت قطر میلگرد، نوع، سطح کیفیت و قیمت روز ارز اشاره نمود. از این رو جهت آگاهی از قیمت روز میلگرد استیل 420 و دیگر محصولات فولاد خام می توانید با کارشناسان فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()