در این متن قصد داریم به اهمیت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی بپردازیم. نکات متعددی در خصوص خرید و شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد چون از جمله وسایلی است که جهت حفظ ایمنی ساختمان و اطفاء حریق صورت می گیرد. بنابراین عموم اماکن موظف به تجهیز نمودن ساختمان ها به کپسول آتش نشانی هستند. بر اساس نوع مواد اشتعال زایی که در محیط قرار دارد، مجموعه را می توانند به کپسول آتش نشانی مناسبی تجهیز نمایند. نکات کلیدی که هنگام اجرای شارژ کپسول آتش نشانی باید در نظر گرفته شود مواردی همچون فشار سنج، ضامن شیر، لوله ها و متعلقات و نازل یا شیپورک می باشد که در ادامه بیشتر به جزئیات آنها می پردازیم.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی دیگر از مراکز تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی در تهران راه اندازی شده است و با تجهیز نمودن مجموعه به دستگاه های تمام اتوماتیک، امکان شارژ فوری انواع کپسول آتش نشانی را فراهم نموده اند.

شارژ کپسول آتش نشانی با رعایت نکات ایمنی

هنگام شارژ کپسول آتش نشانی، لوله داخلی از قسمت کوپلینگ بریده می شود، از این رو باید پس از عملیات شارژ کپسول آتش نشانی آن را تعویض نمایند. آسیب دیدگی رزوه از دیگر مواردی است که می تواند باعث نشت محتویات کپسول به خارج گردد. آسیب دیدگی محل اتصال شیلنگ به کپسول آتش نشانی باید در زمان شارژ کپسول آتش نشانی تعویض گردد. فرسودگی نازل نیز یکی دیگر از مواردی است که هنگام شارژ کپسول آتش نشانی باید در نظر گرفته شود. تعویض رزوۀ آسیب دیده و فرسوده، مسدود شدن خروجی نازل، تغییر شکل بدنۀ کپسول، تغییر شکل فشار سنج، بی حرکت بودن فشار سنج و ... از جمله موارد مهمی هستند که هنگام شارژ کپسول آتش نشانی باید در نظر گرفته شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با کارشناسان گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()