لوله استیل با عنوان لوله استنلس استیل نیز در سطح بازار شناخته می شود. همانطور که می دانید لوله نقش تعیین کننده ای در راستای راه اندازی خطوط لوله کشی در صنایع مختلف دارد. جهت ساخت لوله های صنعتی از آلیاژ متفاوتی استفاده می شود و مهندسین متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین جنس لوله را انتخاب می نمایند. فروش لوله استیل به دلیل مشخصه های فیزیکی که دارد، توسط متخصصین مورد استقبال قرار گرفته می شود. آلیاژ استیل از متریال آهن، کربن، کروم، کبالت، نیکل و ... ساخته شده است. میزان درصد عناصر تشکیل دهندۀ استیل بر روی خواص مکانیکی آن تأثیرگذار می باشد. بنابراین هنگام خرید لوله استیل توجه به خواص آلیاژ از اهمیت بالایی برخوردار است. گروه تجارت استیل راد به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوله استیل، انواع اتصالات، شیرآلات و ... در زمینۀ مصارف صنعتی فعالیت دارد و می توانند شما مدیران صنایع را در خصوص انتخاب و خرید مناسب ترین تجهیزات صنعتی همراهی کنند.

خواص بارز لوله استیل

ویژگی بارز و مشهود لوله استنلس استیل، مقاومت بالای آنها در برابر شرایط محیطی، زنگ زدگی، پوسیدگی، برخورد با مواد شیمیایی و حرارت بالا اشاره نمود. کاربرد گستردۀ لوله استیل را می توان در صنایع مواد غذایی، پتروشیمی، امور تصفیه آب و فاضلاب، خطوط انتقال گاز و نفت، سیستم های هوای فشرده، سیستم های آبرسانی، ساخت نرده های استیل و ... به وفور مشاهده نمود. انتخاب نوع لوله بر روی دوام خطوط لوله کشی تأثیرگذار خواهد بود. لوله استنلس استیل در برابر اکسید شدن مقاومت بالایی دارد و می توان از آنها در مناطق رطوبتی و آبخیز استفاده نمود. فرم دهی و داشتن مقاومت بالا در برابر دما از جمله موارد مهمی است که باعث افزایش کاربرد لوله استیل در مکان های مختلف می گردد.

جهت سفارش خرید اتصالات فشار قوی استنلس استیل و لوله استیل ارزان و با دوام می توانید از طریق مجموعۀ تجات استیل راد اقدام نمائید.

 

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()