آب بندی نمای ساختمان به منظور عایق کاری نمای خارجی ساختمان صورت می پذیرد. در نتیجه با بهره گیری از یک تیم کاری متخصص، می توانند متناسب با جنس مصالح ساختمانی، با بهره گیری از متریال مناسب اجرای آب بندی نمای ساختمان را به صورت اصولی انجام دهند. درزبندی و عایق کاری از دیگر عناوینی است که به پروسۀ آب بندی نمای ساختمان اطلاق می شود و جزء یک کار فنی و مهندسی به شمار می رود و یک تیم کاری مجرب با آشنایی کامل اقدام به چنین عملیات ساختمانی می نمایند. گروه کار در ارتفاع نماروز به دلیل داشتن تخصص لازم در حوزۀ روش های مختلف آب بندی نمای ساختمان، در ادامه بیشتر شما را با مزایا و فواید اجرای این کار آشنا می سازند.

اجرای آب بندی نمای ساختمان در تهران

تا کنون نمای ساختمان هایی را مشاهده نموده اید که دچار نم زدگی و یا به اصطلاح شوره زدگی شده اند و یا بخشی از مصالح نمای ساختمان دچار ترک خوردگی شده است. بروز چنین اتفاقاتی در نمای خارجی ساختمان می تواند عمر سازۀ ساختمانی را کاهش دهد. بنابراین باید هر چه زودتر نسبت به گسترش این اتفاق جلوگیری کرد. در همین راستا از سوی برخی از گروه های تخصصی ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع، شاهد ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان می باشیم. نصب توری مرغی توسط نیروی کار با تجربه و متخصص ارائه می گردد. 

با توجه به اینکه نمای ساختمان ممکن است با مصالح ساختمانی متفاوت ساخته شود. لذا متناسب با نوع اتفاق و جنس مصالح نمای ساختمان، کارشناسان مناسب ترین روش آب بندی نمای ساختمان را در نظر می گیرند. چسب پلی یورتان، چسب آکواریوم، چسب آکریلیک، مواد نانو، مواد شیمیایی رزینی و اپوکسی، مایع های پلیمری و ... از جمله انواع موادی هستند که کارشناسان با بررسی وضعیت نمای ساختمان و میزان حجم ترک، اقدام به آب بندی نمای ساختمان می نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()