قیمت میلگرد بر اساس عوامل متعددی معین می گردد که می توان به مشخصات فنی آنها اشاره نمود. میلگرد به عنوان یکی از آهن آلات رایج در بازار آهن به شمار می رود و توانسته این محصول را در مدل های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. استانداردهای فراوانی در حوزۀ تولید میلگرد در سطح جهانی تعیین شده است. از این رو صنایع مختلف متناسب با نیاز خود، اقدام به خرید میلگرد ساده و یا آجدار در ابعاد متفاوت نمایند. میلگرد از جمله مصالح ساختمانی است که در امور ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شود و به عنوان عامل تقویت کنندۀ سازۀ بتنی به کار برده می شود. جهت اطلاع از لیست قیمت میلگرد می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی آهن میران تماس گرفته و پس از مشورت و بررسی تمام جوانب، می توانید اقدام به خرید میلگرد استاندارد با قیمت ارزان تر از بازار نمائید.

بهترین قیمت میلگرد

همانطور که در قسمت مذکور بدان اشاره نمودیم، تولید میگرد در کشورهای مختلف بر اساس استانداردهای متفاوتی صورت می گیرد. تعریف این نوع استانداردها بر روی خواص مکانیکی میلگرد تأثیرگذار خواهد بود. ضمن آنکه بر روی قیمت میلگرد نیز تأثیرگذار می باشد. میلگرد صاف و میلگرد آجدار دو دسته بندی اصلی میلگرد به شمار می روند که با رنج مقاومت کششی متفاوت صورت می گیرد. امروزه متأسفانه به دلایل متعددی، وضعیت بازار نابسامان شده است و این وضعیت بد بر روی قیمت میلگرد تأثیرات منفی گذاشته است. از این رو بیش از اقدام به تهیۀ میلگرد، برای صاحبان صنایع ضرورت دارد جهت محاسبۀ هزینه های مصرفی، از طریق مراکز تأمین محصولات فولاد، قیمت آنلاین میلگرد را استعلام نمائید.

برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص جدیدترین  لیست قیمت آهن آلات مانند قیمت میلگرد می توانید با دفتر فروش مجموعۀ آهن میران تماس گرفته و مشورت نمائید.  

بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()